Co o tym sądzicie? ja powiem - MEGA!! oczywiście kilka detali bym zmienił np kapę kosza sprzęgłowego... jakaś taka nie kawasakowska... bardziej pod Hondę podchodzi,a to mi się nie podoba i powinna być ze spolerowago amelinium, a nie pomalowana na szaro...
widać, żę planują kompresor będzie pewnie z 180koników jak nie lepiej...
Offline
Zajebisty!!! Ciekawe ile z niego pozostanie w wersji seryjnej? Mi do pełni szczęścia brakuje tylko użebrowania cylindrów i zamiast tej jebitnej chłodnicy cieczy malej chłodniczki oleju
Offline
Dość taki.
Offline
JACHOO napisał:
Zajebisty!!! Ciekawe ile z niego pozostanie w wersji seryjnej? Mi do pełni szczęścia brakuje tylko użebrowania cylindrów i zamiast tej jebitnej chłodnicy cieczy malej chłodniczki oleju
No właśnie - to powinien być olejak z żeberkami wtedy byłby prawdziwy oldshool
Offline
Fajnie że ma zegary, większość motocykli ma teraz gówniane lcd za 5$.
Offline
Bardzo fajny, rzuciła mi sie jedna rzecz w oczy, może to byc atrapa ale ten silnik chyba ma doładowanie takie jak ninja hr.
Szkoda że to nie olejak.
Offline
dla mnie wypas! przesadzacie z tym chłodzeniem olejem a Yamacha XSR900 podnosi poprzeczkę i ten Z900 wygląda na godnego jej przeciwnika
Offline
To że jest 4w2 to nie tragedia, tylko szkoda że 2 kominy sa z jednej strony
Offline
It also reveals that the bike will be in the region of 900cc.
That poses a problem, as Kawasaki doesn’t have a current 900cc engine to fit to the bike. Our insiders have, however, pointed out that the next supercharged engine – currently under development and expected to be fitted to the forthcoming Ninja R2 sports bike will be over 800cc in capacity but well below 1000cc, making it perhaps the ideal candidate for the new Z900RS.
czyli będzie grubo i ostro
Offline
Zapowiada się ostry neked, Kawasaki wraca do szalonych motocykli tak jak to bywało w latach 80 u wielu producentów
Offline