Kupiłem uniwersalny licznik lcd/digital i mam problem z podłączeniem obrotów do niego.
Wszystkie kabelki już podłączone i działają wskaźniki kierunków, świateł, prędkościomierz, paliwo.
Zostały mi trzy kabelki , które były podłączone do oryginalnego obrotomierza:
czarny - miernik wskazuje +/- 6.6V
brązowy -- miernik wskazuje +/- 6.6V
żółto czarny - masa - miernik nie nic wskazuje
Na kostce od licznika zostały mi dwa piny do podłączenia - memory i jeden właśnie od obrotów.
I zonk, jak podłączę którykolwiek z kabelków do pinu od obrotów to nie ma żadnej reakcji
Może ktoś podłączał taki licznik, ja nie mam pomysłu a elektronik ze mnie jak......
http://www.banggood.com/12000-RMP-LCD-D … 72677.html
Offline
Przeglądnij w manualu wiring diagram i porównaj z tym co dał Ci producent. Ja jak żeniłem obrotomierz ze stukipuki to trochę wiring diagram, a trochę na czuja.
Offline
No tak też robię i bez efektu.
Wiring diagram pokazuje, ze dokładnie te trzy kable są podpięte do oryginalnego obrotomierza. Zresztą mam na stole oryginalny .
A wiring diagram od sprzedającego ogranicza się do opisania który kolor do czego.
A mozesz napisać jak Ty u siebie podłączyłeś ?
Offline
Niebałdzo, bo:
1) odszedłem od obrotomierza wogle.
2) nie pamiętam
Łącząc obrotek z Imbryka z instalacją Zephyra nie patrzyłem na kolory kabli, tylko skąd i dokąd idą. I wtedy olewasz kolory i łączysz tak jak ma być wg wiring diagram, a nie jak jest narysowane wg kolorów.
Ostatnio edytowany przez Yamamoto (2016-08-22 11:50:53)
Offline
Ewentualnie w manualu do licznika nie ma opisu co do czego ma iść? W sensie, który kabel z licznika do którego elementu w moto?
Offline
No właśnie jest napisane do czego ma iść.
Mam tylko opis RED/BLACK - RPM . czyli kabelek od obrotów, a gdzie to już jest napisane.
Z tego co czytałem w necie to ma iść do cewki.
I tak jak pisałem wcześniej w oryginalnym mam trzy kable które idą z wiązki do obrotomierza .
I nie bardzo wiem który daje sygnał (pewnie jakieś impulsy) z cewki.
dwa mi dają pomiar +/- 6,6V a trzeci nic
Offline
Masę podepnij do pozostałych mas. I zostają Ci dwa kabelki?
Podłączasz je i sprawdzasz czy działa. Jak nie to na odwrót. Podczas pracującego silnika ofkoz. To tak na chłopski rozum
Offline
tak też robiłem dupa
Czy jeden z tych to sygnał impulsów z cewki :
czarny - miernik wskazuje +/- 6.6V
brązowy -- miernik wskazuje +/- 6.6V
Bo tak na chłopski rozum to powinno się coś zmieniać przy dodaniu gazu w tych wartościach?
Offline