Wolne schodzenie z obrotów to wina zbyt ubogiej mieszanki na wolnych obrotach i zbyt dużego otwarcia przepustnicy.
Mam to samo, u mnie pomogło wykręcenie pilotów na 3,5 - 4 obr od maksymalnie wkręconego (w serwisówce domyślnie jest 2,5 obr).
Jak się rozgrzeje i pokrętło wolnych obrotów mam na minimum (dalsze wykręcanie nic nie daje) trzyma 1300 - 1500 obr i ładnie schodzi z obrotów.
Prawdopodobnie gdzieś gaźniki mają nieszczelność i przepuszczają za dużo powietrza.
Jedyną opcją jest dokładne rozebranie i posprawdzanie wszelkich uszczelnień w gaźnikach.
Ktoś gdzieś kiedyś pisał o uszczelniaczach na osi przepustnic, podobno wymiana/dołożenie o-ringa pomaga.
Dotyczyło to innego motocykla, ale gaźników Keihin CVK xx czyli takich jak siedzą w Zephyrach. Trzeba się przyjrzeć i rozpykać temat.
Ma ktoś jakieś gaźniki luzem to zabaw? Bo nie koniecznie chce mi się wyciągać ze swojego póki chodzi.
Dodam tylko jeszcze jedno. Uboga mieszanka powoduje wypalanie się gniazd zaworowych i pomniejszanie luzów zaworowych więc lepiej zrobić gaźniki i unikać jeżdżenia z "wolnym schodzeniem z obortów".
Offline
piodabro napisał:
Wolne schodzenie z obrotów to wina zbyt ubogiej mieszanki na wolnych obrotach i zbyt dużego otwarcia przepustnicy.
Mam to samo, u mnie pomogło wykręcenie pilotów na 3,5 - 4 obr od maksymalnie wkręconego (w serwisówce domyślnie jest 2,5 obr).
Jak się rozgrzeje i pokrętło wolnych obrotów mam na minimum (dalsze wykręcanie nic nie daje) trzyma 1300 - 1500 obr i ładnie schodzi z obrotów.
Prawdopodobnie gdzieś gaźniki mają nieszczelność i przepuszczają za dużo powietrza.
Jedyną opcją jest dokładne rozebranie i posprawdzanie wszelkich uszczelnień w gaźnikach.
Ktoś gdzieś kiedyś pisał o uszczelniaczach na osi przepustnic, podobno wymiana/dołożenie o-ringa pomaga.
Dotyczyło to innego motocykla, ale gaźników Keihin CVK xx czyli takich jak siedzą w Zephyrach. Trzeba się przyjrzeć i rozpykać temat.
Ma ktoś jakieś gaźniki luzem to zabaw? Bo nie koniecznie chce mi się wyciągać ze swojego póki chodzi.
Dodam tylko jeszcze jedno. Uboga mieszanka powoduje wypalanie się gniazd zaworowych i pomniejszanie luzów zaworowych więc lepiej zrobić gaźniki i unikać jeżdżenia z "wolnym schodzeniem z obortów".
Dzieki za rade, jak dobiore krocce odpowiednei do gaznikow ...albo odwrotnie to pobawie sie pilotami.
Ostatnio edytowany przez tina (2017-05-02 21:48:34)
Offline