Ubezpieczenia są te same - przynajmniej w PZU i cena zależy od Ciebie i Twojego meldunku, na spalaniu paliwa ok litra różnicy na korzyść 550. Ale przy wzroście 180 to bym celował w 750 i ograniczał prawą rękę przynajmniej na początku.
Offline
Trochę za duży jesteś na 550. Brałbym 750 na twoim miejscu. Oleju może trochę żreć, warto spytać sprzedającego o to. Jeśli mówi, że nic nie bierze, to pewnie kłamie.
Offline
W jednym i w drugim kolana będziesz miał pod brodą, jednak w 750 nie wybijesz sobie o nie zębów bo mimo wszystko to większy motocykl Jeśli nie masz pstro w głowie to szukaj średniaka. Ale zaznaczam żebyś odpowiedział sobie na pytanie czy będziesz potrafił powstrzymać zapędy ściganta, bo 750 wolna nie jest a spora masa i gówniane zawieszenie łatwo może ściągnąć cię w pole z burakami (i oby było to tylko pole z burakami)
Offline
JACHOO napisał:
W jednym i w drugim kolana będziesz miał pod brodą, jednak w 750 nie wybijesz sobie o nie zębów bo mimo wszystko to większy motocykl Jeśli nie masz pstro w głowie to szukaj średniaka. Ale zaznaczam żebyś odpowiedział sobie na pytanie czy będziesz potrafił powstrzymać zapędy ściganta, bo 750 wolna nie jest a spora masa i gówniane zawieszenie łatwo może ściągnąć cię w pole z burakami (i oby było to tylko pole z burakami)
Eeeeee, nie strasz chlopaka, 750 jest lagodna jak baranek ... ale jak trzeba to jest co odkrecic
Offline
tina napisał:
JACHOO napisał:
W jednym i w drugim kolana będziesz miał pod brodą, jednak w 750 nie wybijesz sobie o nie zębów bo mimo wszystko to większy motocykl Jeśli nie masz pstro w głowie to szukaj średniaka. Ale zaznaczam żebyś odpowiedział sobie na pytanie czy będziesz potrafił powstrzymać zapędy ściganta, bo 750 wolna nie jest a spora masa i gówniane zawieszenie łatwo może ściągnąć cię w pole z burakami (i oby było to tylko pole z burakami)
Eeeeee, nie strasz chlopaka, 750 jest lagodna jak baranek ... ale jak trzeba to jest co odkrecic
Nie powiem, lekko mnie to pole buraków przeraziło zawsze mi się zdawało, że jest rozważnym kierowcą, przez 10 lat miałem jeden mandat (w pierwszym roku prawka) i to taki, którego mogłem w ogóle nie dostać- wjechałem dziadkowi w tył Matiza. Spadła mu tylko tablica i lekko wgiął zderzak, a ja przerażony sam zadzwoniłem na policję moto kupuję z zamiarem spokojnej jazdy, bo te 20 godzin na kursie to zdecydowanie za mało, żeby się nauczyć jeździć, także na początku na pewno spokój. A po zmierzeniu wyszło, że mam ~180cm, co raczej i tak niewiele zmieni chyba zdecyduję się na 750, tylko trzeba coś ciekawego znaleźć i za rozsądną kasę
Offline
To, że jeździsz spokojnie autem nie oznacza, że tak samo będziesz jeździł na moto. Ostrzegam. Mimo to polecam 750. Ma kopa, ale rozsądnego. 550 przypuszczam że będzie po prostu niewygodna.
Offline
http://cycle-ergo.com/
wpisz swoje dane
a zobaczysz jak wyglądasz na 550 a jak na 750
Offline
Daras napisał:
http://cycle-ergo.com/
wpisz swoje dane
a zobaczysz jak wyglądasz na 550 a jak na 750
Powiem szczerze, że kompletnie nie widzę różnicy pomiędzy 550 a 750 czyli pozostaje tylko przymierzyć się do obydwu na żywo.
Offline