nie powinno być różnicy. tylko wtyczka luźna powiina ci zostać jak u mnie - nei wiem po co.chyba do podgrzewania gaźników.
Offline
z tego co widziałem na fotkach to z 2 wtyczki zostana jedna od wstępnego podgrzewania a druga od czujnika położenia przepustnicy ale to nic najważniejsze aby pasowały w króćce dolotowe i te gumy od airbox'a
Offline
krućce dolotowe i gumy od airbox`a będą na 100% pasować. Ja mam silnik i gumy przy airboxe od zr 7 a gaźniki i krućce przy głowicy są od zephyr`a i wszystko pasuje jak należy.
Offline
Gazniki od ZR7 pasują, tak jak koledzy pisali, zostaje wtyczka od TPS'a i grzałek, Ja po wymianie gaźników zauważyłem różnicę w zużyciu paliwa.
Po przestudiowaniu serwisówek, wynikło że gaźniki z ZR7 różnią się dyszami głównymi i iglicami, Gaźniki zephyra mają wszystkie iglice takie same, różnią się dysze główne zewnętrznej i wewnętrznej pary gaźników, natomiast w ZR 7 dysze główne są takie same, zaś iglice wewnętrznej i zewnętrznej pary gaźników różnią się rozmiarem, poza dyszami różnica jest również w elementach w które są one wkręcone, (mosiężne tulejki wkręcone w korpus gaźnika i rozmieszczenie na nich otworków przez które paliwo dostaje się do gardzieli) w związku z tym nie proponuję wymieniać samych iglic czy też samych dysz pomiędzy starszym a nowszym typem gaźników, tylko komplet (iglica dysza plus ten mosiężny łącznik)
Offline
Ma ktoś jeszcze zephyra 750 z gaźnikami od zr7 ?
2 lata temu takie założyłem i sobie jeździłem spokojnie. Aż do niedawna, kiedy przestałem jeździć spokojnie.
Problem: przy wysokich obrotach nie mam mocy.
Tydzień temu był w serwisie - właśnie coś z tym zrobić.
Gaźniki wyczyszczone, synchronizowane, wyregulowane zgodnie instrukcją zr7.
Żadnych uszkodzeń w środku, wyglądają na stan idealny - to opinia mechanika.
I nic, problem pozostał !
W sobotę jechałem na tor, w kilka moto, było kilka sprzętów <50KM, była i 500tka - i wszyscy śmignęli, a ja max prędkość 155km/h, i ani drgnie więcej !
Około 8k obrotów, odczuwalne falowanie mocy. I najlepsze - spalanie: 15l/100km !
W drodze powrotnej już prędkość przelotowa 120, i spalanie 5.5-6l/100, czyli powiedzmy w normie.
Gaźniki mam w całości z zr7, nie przekładałem dysz.
Offline
Przełóż dysze. Zwłaszcza jeżeli masz ori filter i wydech
Offline
A jak wyglądają świece? Ze składami wszystko ok?
Offline
Tego nie wiem, dopytam się w serwisie, ale by mi powiedzieli, jakby źle wyglądały.
Zerknę sam dzisiaj.
Popraw mnie, jeśli się mylę, ale jeśli przy obrotach do 6.5k pali akceptowalnie i jest dynamiczny, a powyżej drastycznie spalanie rośnie, znaczy, że gaźniki za dużo dają paliwa, i problem leży w nich.
Co może być uszkodzone, że da takie objawy - tylko dysze/iglice ?
Ostatnio edytowany przez xor (2017-08-03 16:20:46)
Offline