Tak
Offline
to moze macie jakis pomysl....
Nie ma iskry na dwoch wewnetrznych swiecach (2,3), kupilem nowa (inna) cewke i dalej nie ma iskry. Cewka jest ok , bo jak ja zamienie za sprawna istniejaca, ktora obsluguje cylindry 1,4 to moto chodzi na 2 gary, ale jak ja podlacze pod cylindry 2,3 to moto nie pali. Napiecie do cewki dochodzi, sprawdzalem miernikiem.
ps. nowa cewka ma oznaczenie "W.." a stara spalona "W."
ps2. czy po obu stronach wyjscie napiecia na cewki powinno byc identyczne?
do lewej cewki dajacej iskre napiecie dochodzi 10,6 a do prawej, ktora nie daje iskry 12,4, czy tak roznica jest dopuszczalna??
ps3. czy na 2 wewnetrzych garach moto powinien tez chodzic??
Ostatnio edytowany przez tina (2017-07-21 19:28:50)
Offline
Troche namieszalem , wiec moze uproszcze
1. Cewka zaplonowa jest sprawna (zamienialem)
2. napiecie do cewek dochodzi, ale rozne (mierzone na kablach dochodzacych do cewek) lewa strona dajaca iskre 10,5 a prawa ktora iskry nie daje 12,6
3. wymienialem regulator napiecia wiec moze to ma jakis wplyw
Zanim oddam moto do mechanika chcialbym zapytac o jedna rzecz..
co jeszcze moge sprawdzic we wlasnym zakresie ??
Offline
Zobacz rezystancje impulsatorów czy wartosci są takie same. pod prawym deklem. Od strzałów napiecia ladowania mógl tez modoł dostac po dupie..
Ostatnio edytowany przez rafi068 (2017-07-22 20:20:23)
Offline
rafi068 napisał:
Zobacz rezystancje impulsatorów czczpody są takie same. pod prawym deklem. Od strzałów napiecia ladowania mógl tez modoł dostac po dupie..
Jak wyglada ten impulsator, mozesz fote zapodac ?? Sa 2 osobne, na kazda cewke inny czy jeden na obie cewki? jaka powinna byc prawidlowa wartosc?
i gdzie jest modol, jak go sprawdzic?
Ostatnio edytowany przez tina (2017-07-22 18:37:41)
Offline
Tej zajebałem sie jak młody, sorry. Jeden jest, przynajmniej w 550. z prawej strony po kablu dojdzie się do kostki i tam można mierzyć.
tu masz foto jaka powinna być wartość. przy okazji dane uzwojeń cewki.
Offline
Dzieki,
impulsator ma 443 wiec miesci sie w normie,
cewki na uwojeniu pierwotnym maja 3,4 (obie) niby ciut ponad norme, ale sa sprawne, moto na 2 gary chodzi a na wtornym 14,15 i 14,20 wiec tez OK.
Moze jeszcze jakies pomysly ???
Offline
Czesc, slyszalem, ze jest cos takiego jak modul zaplonowy, czy ten element moze miec wpyw na to, ze jedna cewka nie daje iskry?
Ostatnio edytowany przez tina (2017-07-29 08:21:03)
Offline
Dzieki, ale juz po temacie. Kawa gotowa do odbioru. W wyniku zalania (przez polowe dnia jechalem w deszczu) uszkodzeniu uległy:
1. modul zaplonowy 460PLN (diagnoza, modul i jego wymiana w warsztacie)
2. modul spalil regulator napiecia, 2 akmumulatory, cewke zaplonowa i obrotomierz 100PLN, 300PLN, 50PLN, ?PLN
Mial juz ktos z Was podobne problemy z moto po jezdzie w deszczu? Moze da sie jakos zabezpieczyc instalacje?
Ostatnio edytowany przez tina (2017-08-11 14:00:12)
Offline
Na zlocie w Łebie chyba wszyscy mieli przygodę z jazdą w deszczu I nikomu nic się nie spaliło - naszczęście
Offline
hmmm..... moze nie az taka jak ja. Ja mialem wszystko mokre lacznie z gaziami, chociaz ma dobry tyrystyczny kombinezon rebelhorna.
a co do zlotu w Lebie, bedzie ktos, w przyszlym tyg start ?
https://www.facebook.com/events/346644712382380/
Ostatnio edytowany przez tina (2017-08-11 20:13:08)
Offline