TJa napisał:
a ja bym sobie wymienil 2ori na 2 customy - zeby byly krotsze, nieco glosniejsze i bardziej basowe
Brawo Ty. Budżetowo możesz wypruć ori I będzie basowszy i głośniejszy. Jak znajdziesz dobrego spawacza to Ci skróci
Offline
Yamamoto napisał:
TJa napisał:
a ja bym sobie wymienil 2ori na 2 customy - zeby byly krotsze, nieco glosniejsze i bardziej basowe
Brawo Ty. Budżetowo możesz wypruć ori I będzie basowszy i głośniejszy. Jak znajdziesz dobrego spawacza to Ci skróci
ale ja nie chce zniszczyc swoich oryginalow... kto wie moze kiedys bede chcial miec znowu fabryczna maszyne
narazie wszystkie mody robie w sposob odwracalny (oczywiscie jesli to ma sens - np oploty hamulcowe zrobilem takie zeby sie nie rzucaly w oczy ze juz nie sa 20letnie 'oryginaly' ) - jak chcialem sobie przerobic kanape to kupilem druga i ja przerobilem a w garazu nadal mam oryginal
Offline
TJa napisał:
ale ja nie chce zniszczyc swoich oryginalow... kto wie moze kiedys bede chcial miec znowu fabryczna maszyne
Jachoo ma fajne i małe wydeszki, Latino też. Konsultuj się z nimi co to za modele.
Offline
Może takie:
http://allegro.pl/ShowItem2.php?item=56 … ule_id=201
, ja do Xj kupiłem te:
http://allegro.pl/tlumik-tlumiki-chrom- … 17839.html
Offline
Witam wszystkich forumowiczów!
Dla wszystkich zainteresowanych wymianą oryginalnych tłumików na akcesoryjne polecam zestawy angielskiej firmy DELKEVIC . ceny na ebayu od 250funtów do 359funtów . Ja zamontowany mam zestaw przelotowy za 359funtów. Po wymianie koniecznie regulacja gaźników. Dźwięk basowy przechodzący lekko w typową szlifierkę. Po wymianie wydechu i regulacji gaźników motocykl jakby dostał nowe życie. Polecam zestawy dostępne na ebayu. Zestaw posiada wszystkie akcesoria do montażu. Nic nie trzeba przerabiać. Zestawy dedykowane pod konkretny motocykl. Pozdrawiam Paweł
Offline
Użytkownik
Witam,
oddałem swoją 550-tkę do przeróbek (wizualnych i mechanicznych) i na pewno chciałbym poprawić jakość pracy i brzmienie silnika bez wymiany tłumika. Mam zamiar wymienić filtr powietrza na K&N, świece na irydowe i "porozpruwać" oryginalny tłumik żeby poprawić dźwięk.
Ktoś może próbował usunąć tę bańkę przed tłumiku? Coś się polepszy, coś pogorszy? Może lepiej wywalić coś ze środka tłumika?
poproszę o Wasze uwagi.
Offline
Mztka usunął te puszkę. Ma opis u siebie w wątku.
Wszelkie regulacje po skończeniu prac. Nie żebym kusił ale takie 4w2 z GPZty 550 da dobry dźwięk. Jeszcze puste dodatkowo...mniam
Ostatnio edytowany przez Yamamoto (2018-04-10 11:10:59)
Offline
Yama dobrze gada, polać mu
Offline
siema, ja w 750 ucialem kominek i nacialem scianke w 3 miejscach pod tym ozdobnym zakonczeniem. Byl post o tym:
http://zephyr.pun.pl/viewtopic.php?id=2366&p=1
Na filmiku slychac jak chodzi, nie jest za glosno i nabral basu, ja jestem bardzo zadowolony. Ja bedziesz chcial to zdjec poszukam , bo z postu sa juz usuniete.
Offline
Użytkownik
Tina, dzięki za info, posłuchałem i rzeczywiście brzmienie niczego sobie. Jak masz gdzieś te fotki to podeślij proszę. Zastanawiam czy to samo można zrobić w 550-tce i czy efekt końcowy będzie podobny.
Yamamoto, nie znalazłem tych postów Mztki o których pisałeś. Mógłbyś to podlinkować?
Offline
Po 3 sznyty, rozwiert nakladki i ujebka kominka- w oryginalnym wystaje rurka na rowno z koncem nakladki. Wieczorem wrzuce foty. No live lepiej slychac, moze 550 to nie to samo co 750 , ale operacje mozesz wykonac we wlasnym zakresie (moze za wyjatkiem rozwiercenia nakladki) , jest calkowicie bezkosztowa i na pewno nie pogorszy dzwieku
Offline
Witam !
Widzę że wiele osób podchodzi do tłumika akcesoryjnego jak do gwoździa w cylindrze😂 Nie zgadzam się z wieloma wypowiedziami i typu „zabijanie pieca” „ koleś z żelikirm” itd
Zamontowałem 3 sezony temu kompletny dedykowany zestaw DELCEVICA do swojego zephyra 1100 brzmi SUPER !!! Każdy znajomy i nie znajomy mówi że silnik ma brzmienie jakby było dwa razy tyle pojemności . Wymiana wydechów to chyba logiczne że trzeba się liczyć z tym że po zamontowaniu następny krok to nie jazda tylko regulacja silnika . Postawiłem motocykl w angielskim warsztacie facet profesjonalnie zrobił diagnostykę i regulacje silnika . Trzy sezony bez problemu . Trasy nawet po 1500km . Teraz w maju lecę na kołach z Anglii do Polski .
Pozdrawiam i polecam niedowiarkom
Offline