crazyduck napisał:
a skąd Ty jesteś ?
Dopiszcie proszę w swoich profilach miejscowości gdzie mieszkacie. Czasami widzi się nowe powitania i się zastanawiam gdzie dana osoba mieszka.
Dodatkowo jest mapa forumowiczów.
To tak trochę nie o tym wątku ale widać że moja prośba na miejscu.
Offline
np
MarcinG napisał:
crazyduck napisał:
a skąd Ty jesteś ?
Dopiszcie proszę w swoich profilach miejscowości gdzie mieszkacie. Czasami widzi się nowe powitania i się zastanawiam gdzie dana osoba mieszka.
Dodatkowo jest mapa forumowiczów.
To tak trochę nie o tym wątku ale widać że moja prośba na miejscu.
Offline
crazyduck napisał:
po co ma kręcić pilotami niech odkręci śrubę regulacji obrotów, jeżeli zacznie schodzić normalnie to wiadomo o co chodzi, niech moto oddaje do mechanika niech poprawia jaka nie potrafi niech kasę oddaje ,chłopak zapłacił kupę kasy nie po to by sam kręcił
Dwa razy piszesz, że wiadomo o co chodzi, ale dla mnie nie jest jasne o co chodzi.
Mógłbyś wyjaśnić o co chodzi?
Offline
Sprawdź też czy przypadkiem nie łapie lewego powietrza. Na odpalonym psikasz plakiem w okolicy gaźników. Jesli obroty wzrosną, to łapie I trzeba kombinowac z uszczelnieniem króćcow.
Offline
U mnie nie łapie lewego powietrza. Psikałem samostartem na gażniki z każdej strony.
Problemem jest prawdopodobnie skład mieszanki i źle ustawiona śruba regulacji składu mieszanki.
Crazyduck może wie o co chodzi ale nie mówi wprost, a używa tylko sformuowania że "wiadomo o co chodzi"
Problem leży pewnie w słabej pracy jednego cylindra na biegu jałowym. Dzisiaj próbowałem wyregulować coś śrubą od składu mieszanki ale kręcenie o 1 obrót w obie strony nie zmieniało nic.
Napiszę wiadomość też do użytkownika Saladin ponieważ on prawdopodobnie też wie o co chodzi.
Ogólnie problemem w tej chwili jest to, że kiedy mam ustawione wolne obroty na 1500 RPM pokrętłem od wolnych obrotów to po przygazówce obroty silnika nie spadają od razu na 1500 a zatrzymują się na kilka sekund w okolicach 3000-4000 RPM i dopiero po kilku sekundach powoli spadają do 1500.
Problemu nie ma kiedy pokrętło wolnych obrotów jest ustawione na 0 RPM.
Dodatkowo na biegu jałowym przy obrotach 1500 motor nie pali na trzecim cylindrze.
Offline
Mam to samo u siebie, musi gdzieś Ci brać lewe.
Ja mam piloty wykręcone 4 obroty (fabrycznie są na 2 i 1/4 obrotu) i pokrętło wolnych na minimum i teraz jako tako chodzi.
Osobiście przymierzam się do wymiany wszelkich uszczelnień jakie są związane z gaźnikami, zacznę od oringów między cylindrami a króćcami.
Wolne schodzenie z obrotów to oznaka łapania lewego powietrza - zamykają się przepustnice, opada iglica ale paliwa jest jeszcze sporo żeby przez uchylone (pokrętłem wolnych obrotów) przepustnice przechodziło paliwo które wyleciało z głównej dyszy.
Nie palenie na 3 garku może być problemem ze świecą lub ten gaźnik jest szczelny i ma po prostu za mało powietrza po zamknięciu przepustnic.
Do zrobienia gaźniki i wszelakie uszczelnienia oraz na koniec regulacja i synchronizacja przepustnic.
Offline
Ogarnąłem niepalenie na 3 cylindrze.
Przyczyną był częściowo lub niemal całkowicie zapchany kanał łączący wlot powietrza do dyszy wolnych obrotów.
Jeden z tych dwóch, nie pamiętam który.
Nieschodzenie z obrotów też już prawie opanowane, jednak nie jest idealnie.
Lewego powietrza brak - na 95 procent, ponieważ kilkukrotne psikanie wszędzie na gaźniki i króćce samostartem, nie daje zmian obrotów na biegu jałowym.
Zrobiłem prawie 200 km w tygodniu i sprawdzę jeszcze raz synchronizację.
Staram się też prawidłowo ustawićskłąd mieszanki, kolor świec po przejechaniu 100 kilometrów jest ok (chociaż nie mam doświadczenia w badaniu mieszanki na podstawie świec) ale 4 wydech ma zawsze około 15% niższą temperaturę od pozostałych.
Śrubki regulacji składu miesanki wyglądająteraz tak:
- 1 cylinder - wykręcona o 2,5 obrotu,
- 2 cylinder - wykręcona o 2,5 obrotu,
- 3 cylinder - wykręcona o 2,5 obrotu,
- 4 cylinder - wykręcona o 2,7 obrotu - skorygowałem na 2,7 obrotu dlatego że wydawała mi się nieco za jasna ta świeca po przejechaniu 100 km.
Offline
Dzisiaj znów pokręciłem pilotami i udało się ustawić obroty (szybkie schodzenie z nich).
Wykręciłem na razie dodatkowo każdą śrubę o pół obrotu, pojeździłem pół godziny i jest poprawa, jest dobrze mogę powiedzieć.
Zobaczymy co będzie jak wrócą upały.
Czwarty wydech cały czas nieco zimniejszy od pozostałych ale ja mam wydechy owinięte bandażem dlatego pomiar może nie być dokładny.
Dlatego też nie przejmuję sie tym na razie.
Offline
Przepraszam nie czytałem wątku od początku.
Ale jeżeli masz problem z nagrzewanie (niedogrzewaniem) się jednego z kolektorów to może sprawdź ciś. sprężania.
Jest to jeden z czynników który może to powodować.
Offline