Jakby ktoś w tym roku kupował opony Bridgestone do swojego moto to jest ciekawa promocja:
https://www.namotocykl.pl/
Rozdają torby motocyklowe i futerały na kask. Ja się jeszcze dzisiaj załapałem na torbę, ale chyba już ich nie ma.... Promocja obowiązuje od dnia 15.03.2019 do dnia 31.12.2019 lub do wyczerpania zapasów.
Offline
Będę wymieniał opony. Nie pamiętam dot chyba 2014 ale są takie spękania drobne (przednia raczej), a gumy ważna rzecz.
Brałbym takie jednak miękkie bardziej coby bezpieczniej się jeździło.
Waham się między:
Conti road attack 3 ale są drogawe
Michelin road5
Jakieś Batlaxy
Jakieś inne?
Czy ktoś używa i może się wypowiedzieć?
Offline
Z pełną odpowiedzialnością polecam ci Road Attack. Mam, używam i jestem mega zadowolony. Nie odpuszczają nawet przy jeździe torowej, a jeśli chcesz celowo wprowadzić moto w uślizg to jest on pod dużą kontrolą i łatwo wyczuć na co można sobie pozwolić. Baltlaxy miałem w ZX-9 i zapamiętałem je jako średniaki. Ze swojego doświadczenia odradzam Metzelery bo to drewno a nie guma.
Offline
Ja od zawsze jeżdżę na Michelinach, i moim zdaniem są bardzo dobre. Jeździłem na Road 2 (bardzo dobre), Road 4 (bardzo dobre), teraz w Yamaszce mam Road 5 GT. Bardzo trudno o uślizg tyłu, chyba, że na mokrych pasach i przy mocnym odkręceniu gazu. Przód zawsze dobrze trzymał. Na mokre nawierzchnie są naprawdę niezłe, dają pewność prowadzenia.
Offline
Odnośnie założonych Battlaxów po 5Kkm. powiem, że mnie nie zawiodły ani razu. Mój styl jazdy znasz. Na mokrym prakrtycznie nie jeżdżone, więc tu się nie wypowiem. Zużycie minimalne po tym przebiegu. Zdaje mi się, że kolegi Yama opinia na temat Bridgestonów jest taka, ze twardnieją dość szybko w pierwszych latach użytkowania ale to tylko zasłyszane i póki co tego nie potwierdzam. Opony mają rok. Z tego co pamiętam to też masz Battlaxy tylko starszy model, może warto przy nich pozostać ...?
Offline
w Fazerze mam Pirelli Angel ST i naprawdę fajnie trzymają, szybko łapią temperaturę, męczyłem je na torze kartingowym i nie dałem rady ich zamknąć choć podnóżki już tarły... Początkowo wymagają przyzwyczajenia w zakrętach, bo boki są miększe niż środek i może się pojawiać wrażenie walenia się w zakręt, ale mimo to trzymają jak durne
Na zimnym w deszczu zaliczyłem konkretne powerslajdy, ale opona była totalnie zimna, temp +6, a ja chciałem szybko coś wyprzedzić na jeździe próbnej po serwisie...
Nie wiem jak z żywotnością, zrobiłem na nich "dopiero" 9tysi od kupna
Porównując do wcześniejszych Pirelli Diablo Strada zupełnie inna liga opony, ale na Diablo robiłem ~20tyś na tyle i ~30tysi na przodzie
Offline
Pirelli Angel ST są fajne, ale w lekkich motocyklach. Ja w FJR przeklinałem je. Dupa to mi uciekała na najlepszych winklach.... Najwięcej zjeździłem na Michelin Pilot Road 2. Chyba z 5 kompletów. Ani razu nie czułem na nich dyskomfortu... Niestety zephyr owego rozmiaru nie robią
Offline
PalaszD napisał:
Pirelli Angel ST są fajne, ale w lekkich motocyklach. Ja w FJR przeklinałem je. Dupa to mi uciekała na najlepszych winklach....
bo dla takich wymiataczy jak ty i do ciężkich, mocnych sprzętów jest wersja Pirelli Angel GT
Offline
Czołem Panowie, odświeżę temat, jeśli mogę.
Mam problem z dobraniem przedniej opony do 550. Parę miesięcy temu kupiłem opnę na tył, Dunlop Arrowmax GT. Opona nie jest jeszcze założona, więc chciałem teraz do niej dokupić przednią i tu się pojawia problem, tego dokładnie modelu nie ma w fabrycznym rozmiarze. Chcąc dopasować na przód drugiego Dunlopa pozostaje mi jedynie albo Arrowmax Streetsmart w rozmiarze 110/80 lub 110/70 albo Sportmax 120/60 albo K555 120/80 (to już dość droga impreza). Co prawda mają inny bieżnik, niż tylna, ale jest to do przełknięcia. Istotne dla mnie jest to, żeby były tej samej marki.
Korci mnie oczywiście 120/80 albo 120/60, ale czy w przypadku tej ostatniej profil nie za niski? Dzięki za wsparcie.
Offline
Moim zdaniem jak musisz to weź profil 60 bo lepiej się będzie się prowadzić i lepiej wyglądać, ale uważaj na dziury żeby nie pogiąć felgi. Nie ma konieczności aby opony były tej samej marki. Często jest tak że preferencje stylu jazdy kierującego nie pozwalają dobrać pod siebie opon jednej firmy i miesza się wówczas wśród dostępności odpowiednich mieszanek. Ja osobiście wolę jak tylna ma nieco gorszą trakcję bo uślizg tyłu łatwiej opanować niż przodu a w ten sposób mam swobodnie wyczuwalną granicę.
Offline
Masz rację, 99% kierowców pewnie podeszłoby do tego tematu podobnie kierując się właściwościami jezdnymi. Ze mną jest o tyle inaczej, że ja swoje moto traktuję raczej jako zabawkę, na której obecnie niestety nie mam czasu za bardzo jeździć i coś co bardziej ma mi sprawiać radość patrząc na nie i modyfikując, niż jeżdżąc A co do samej opony, to nie jestem pewien, czy 120 wejdzie w błotnik - ostatnio to sprawdzałem i przy obecnej 110 miejsca jest bardzo mało. Ktoś może ma 120 na przodzie w 550 i może zaprzeczyć/potwierdzić?
Offline
Użytkownik
Offline
Jak jezdzisz normalnie to będą spoko, jak lubisz ostrzej po zakrętach śmigać, albo od czasu do czasu to weź coś lepszego np Pirelli Angel GT.
Offline
Użytkownik
Offline