Chyba przeskakuje na zębach
Offline
dokładnie, w sumie Pałasz ma rację, jeżeli żebatki i łańcuch bez problemu przekazują napęd to po co wymieniać, z drugiej jednak strony czy taki zużyty zestaw nie stanowi zagrożenia podczas jazdy???
Offline
No to Antek sam sobie odpowiedziałeś ,po to sie zmienia właśnie jak się widzi zużycie ,bo jakieś ryzyko zawsze jest że zaraz zacznie przeskakiwać ,spadnie łańcuch i popierzy obudowę .albo coś innego ,nie wiem zblokuje koło i wywiniesz orzeła itp., itd., równie dobrze możesz przeganiać sezon ,wszystko zależy jak jeżdzisz ile i gdzie,ja się kręcę w okół śmietnika więc nie nabieram do bani póki co.Najważniejsze żeby wymienic na dobry zestaw jak już,żeby nie okazało się że ten nowy mniej wytrzyma niż ten zużyty.
Co do samej przedniej zębatki to w sumie osobiście chyba bym zaryzykował przy założeniu że łancuch i tylna jest oki ,tak czy siak reszta idzie na śmietnik.
http://www.scigacz.pl/Lancuch,motocyklo … 18121.html
Ostatnio edytowany przez wojt70 (2012-04-14 18:44:58)
Offline
musisz spuścić olej lub przechylić moto dość znaczne na prawą stronę , następnie ściągnąć zębatkę z wałka zdawczego, odkręcić ten mały dekielek z którego wychodzi wałek zdawczy i wałek ze skrzyni biegów na którym chcesz zmienić simering (widać ją na twoich fotkach odkręcasz ją kluczem 8mm). Bądź ostrożny bo jeden nieostrożny ruch wodzikiem (tym na którym będziesz wymieniał simering) bez pokrywy i możesz ukruszyć jego podstawę w bloku silnika!!! Jak już zdejmiesz dekielek wypchnij simering i włóż nowy, a potem wszystko skręcasz z powrotem.
Offline
a napisz mi jeszcze jak go znaleźć żeby kupic? a pod tym dekielkiem jest pewnie uszczelka która będzie trzeba wymienic, prawda?
Ostatnio edytowany przez antek (2012-05-28 22:54:25)
Offline
Odnośnie łańcucha to wiadomo - jak dasz ostro gazu i słyszysz strzelanie, to znak, że coś się dzieje...najlepiej po pierwszym takim przypadku szykować kasę na CAŁY nowy zestaw... Niektórzy jeszcze zalecają, żeby mw w połowie dedykowanej żywotności napędu (czyli ok 14kkm - w zależności od producenta) wymienić zębatkę zdawczą (przednią)
Offline
u mnie udało się bez wymiany uszczelki, a simering miałem ze starego pieca, więc nic nie musiałem kupować. Nie wiem jak wygląda dostępność zamienników. Myślę, że simering można dostać w salonie kawasaki ( nie wiem tylko ile kosztuje, ale wiem z doświadczenia, że nie wszystkie ceny w salonie są kosmiczne), a uszczelkę jak coś można sobie samemu dociąć.
Offline
@ Antek wbić bieg, lub zablokować łańcuch śrubokrętem
Offline