Jak lece za kimś w takiej bezpiecznej odległości ale nie za daleko to daje radę tak ok 150-160km/h ale jak zaczynam prowadzić peleton to masakra... 130 max do 140... Po prostu nie trafiam w drogę tak mną nosi... dmucha z lewej to kontruję w lewo, nagle przestaje a ja już jestem na środku i kontruję w prawo i w tym momencie znowu dmuchnęło z lewej a ja nie wyrabiam przy poboczu...jak nadziabany normalnie A jak wymijam się z TIRem to się przytulam kaskiem do korka wlewu
Offline
ja nie zauważyłem takiego problemu, nawet w wietrzne dni...tylko ja jestem z deczka wyższy od Ciebie i może dlatego
ale faktycznie powyżej 140km/h już muszę się lekko nachylać - coś jak na ścigaczu a przy 200km/h kładę się na bak i tylko wyglądam zza zegarów
Offline
To powinno być jeszcze gorzej przez to,że jesteś wyższy czyli stawiasz większy opór. Mam luz na łożyskach w pzrednim kole - ostatnio zauważyłem - może to jest przyczyną ,ze mi tak pływa
A co do spalania to ostatnio jeszcze wkręciłem o ok 1/4obr piloty (były wykręcone na 2obr) ,bo świeczka była przykopcona jak ją wykręciłem i po tym jakby lepiej reaguje na gaz.
Offline
noo - próbowałęm ostatnio nagrać filmik, ale przy 180km/h się od pędu wiatru obrócila haha
jak założę ksenona to nagram film pełnometrażowy
Offline
he he ja również jak odkręcę powyżej 150 to muszę szyją mocno kontrować podmuchy bo odnoszę wrażenie ,że albo urwie mi głowę albo wylecę z siodła Bez szyby bo tu nie mam doświadczenia do prędkości 140 Km to frajda z jazdy później to już walka z wiatrem dobra na krótkie dystanse ale nie montuję nic na kierownicę ...tak jest dobrze he he
Offline
Jak dla mnie ziorko za jasne. I w Junaku i w Zefirze i jak tylko ustawiam to na sarni kolor.
Offline
hehe no dobry ten tekst z tym spalaniem
ja ostatnio pobiłem swój rekord, ale w drugą stronę - spalił mi chyba z 11 litrów - ale autobahna na odcinku około 70km przy średniej prędkości ~180km/h
wskazówka od paliwa spadała w oczach ihihihih
Offline