Witam, czy uszczelka pokrywy zaworów od ZEPHYR-A 750 będzie pasować do ZR-7 ?? Silniczki są prawie identyczne a uszczelki do ZR-7 ciężko znaleźć i są dość drogie a być może są takie same jak w "Zefirku"
Proszę o pomoc bo przed początkiem sezonu chce jeszcze zrobić regulację zaworów:)
Offline
Zdejmij delikatnie i połóż na silikonie. Ja tak zrobiłem. U siebie mam silnik z ZR7. Ewentualnie kup materiał na uszczelki i wytnij
Offline
Polecam sprawdzone.
http://allegro.pl/silikon-victor-reinz- … 17341.html
Offline
Na co Ci dymanomentr?
Offline
Ambitnie. Podziwiam i gratuluje
Offline
Wolę wydać kasę na klucze niż zapłacić w serwisie za zrobienie. Pozatym lubie grzebać przy moto a klucze to i przy aucie się przydadza. A moto oddam na ustawienie mieszanki i synchro bo tego już sam nie zrobię
Offline
Gratulacje.
A może jakiś post w Powitalni?
Offline
Pewnie - jak masz zdolności i chęci to oczywiste, że lepiej samemu podziałać niż oddawać do warsztatu...pół biedy, jak jeszcze jakiś konkretny ten warsztat
Dobry dynamometryczny pewnie z 600zł kosztuje... (Beta)
Offline
Aż tyle za klucz nie dam ale tak około 200zl planuje wydać
Hej;) a wiec tak silniczek rozebrany, luzy zaworowe zmierzone i wygląda to następująco:
ssące 0,06\0.08\0,1\0,1
wydechowe 0,03\0,02\0,06\0,08
i teraz mam dylemat kupować płytki czy szukać kogoś kto mi je przeszlifuje bo i tak już mam szlifowane?? oczywiście stroną szlifowaną w stronę szklanki:P
P.S. Na czym szlifuje się takie płytki??
A może płytki z samochodu tylko że mają srednice 13,42 i nie mam zabardzo pojęcia jak zmniejszyć ich średnice macie jakieś pomysły??;> cena to około 10-15zł za płytkę
Ostatnio edytowany przez izba90 (2013-02-26 23:31:36)
Offline
wystaw pytanie w giełdzie.częsci - o ile już tego nie zrobiłeś
dużo jest roboty, żeby zmierzyć luzy zaworowe? Później tylko wymiana płytek, czy coś więcej trzeba zrobić? Pytam, bo nigdy tego nie robiłem, a pewnie by się przydało mojej kawci
Offline