Ty potrzebujesz płytki o średnicy 13mm, płytki o których wspomniałeś są pewnie od pegaugeota...
Płytki przeszlifują Ci wszędzie tam gdzie się zajmują regeneracją głowic, szlifowaniem wałów, planowaniem głowicy, itp koszt około 5zł za sztukę.
Offline
a więc przy samym mierzeniu luzów nie ma jakoś dużo roboty tylko troszkę rozbierania;) chociaż przydał by się klucz dynamometryczny do przykręcenia pokrywy żeby nie zerwać gwintów no i oczywiście trzeba mieć nową uszczelkę albo pobawić się silikonem:P
Ja swojego Motóra już złozyłem wszystkie luzy mam teraz w granicach 0,11-0,16. Dowiedziałem się że płytki można zakupić u Kawasaki we Wro za 30zł/szt. Ja zrobiłem szlifa i nie wydałem ani grosza bo robiłem sam:D do tego wymiana świeć, filtra powietrza i jest znacząca różnica w jeździe już nie mówiąc o zapalaniu aha i przy okazji zrobiłem polerkę kolektorów;)
Ostatnio edytowany przez izba90 (2013-03-03 09:34:24)
Offline
hmmm są inne sposoby na zeszlifowanie płytki:D każda płytkę którą szlifowałem mierzyłem w kilku miejscach po obwodzie i na środku by sprawdzić czy wszędzie ten sam wymiar płytki i czy nie jest gdzieś "przekoszona" wymiary były idealne więc wszystko zostało złożone do kupy i śmiga pięknie nic nie stuka praca silniczka równiejsza niż wcześniej i zero problemów z odpalaniem na zimnym silniku:)
przyznam że trzy dni się męczyłem z tymi płytkami ale zrobiłem sam i to na taką grubość jaką chciałem;) do szlifowania użyłem "lekko" przerobionej tokarki:P z jednej strony uchwyt na płytkę zrobiony wczesniej na tokarce a z drugiej kamień szlifierski. Możecie twierdzić że płytki są krzywe lub osłabione przez szlifowanie ale każda była mierzona dokładnie w kilku miejscach i wymiar idealny a powierzchnia gładsza od oryginalnej ze względu na wysokie obroty tokarki
Offline