Cześć! Orientujecie się, czy uszczelka miski olejowej jest papierowa czy jakiś kryngielit? Drugie pytanie to w jaki sposób są uszczelniane przewody olejowe wchodzące do miski? Gumowe oringi czy jakaś uszczelka jeśli tak to jaka? Pytam bo coś mi się tam poci, jeszcze nie zdiagnozowałem gdzie konkretnie tak czy siak nie wiem czy jestem w stanie sam dorobić uszczelki czy zanim się zabiorę muszę się zaopatrzyć
Offline
Na rurkach masz małe oringi gumowe. Z czego jest oryginalna uszczelka nie wiem bo w moim poprzedni właściciel włożył papierową i miska była cała spocona. Załatwiłem sobie arkusz klingeryty i dorobiłem sam. Teraz jest such jak na pustyni
Offline
W 11 jest papierowa, kupowałem gotowca ale możesz kupić klingiryt grubosci 0,5mm - 0,7mm i spokojnie dorobisz sam.
Offline
JACHOO napisał:
Na rurkach masz małe oringi gumowe. Z czego jest oryginalna uszczelka nie wiem bo w moim poprzedni właściciel włożył papierową i miska była cała spocona. Załatwiłem sobie arkusz klingeryty i dorobiłem sam. Teraz jest such jak na pustyni
Takie oringi? http://allegro.pl/ir-uszczelka-o-ring-m … 09803.html .
A w jakiego typu sklepach mogę szukać tego kryngielitu czy klingerytu ?
Offline
Dokładnie o te oringi chodzi. Nie wiem gdzie można kupić materiały na uszczelki. Ja załatwiłem sobie arkusz od producenta uszczelek do ciągników rolniczych który robi je dla naszej firmy. Chyba Piodabro kupował gdzieś w internecie. Poszperaj w dziale bo temat kiedyś był poruszany.
Offline
Offline
Tutaj są różne grubości
http://www.sklep.neronpila.pl/pl/c/Plyt … GAMBIT/546
Offline
Offline
Piodabro możesz mieć rację, bo za cholerę nie pamiętam czy te oringi były owalne czy okrągłe. Pamiętam że małe i gumowe. Najlepiej wykręcić i sprawdzić, to tylko dwie śrubki M6.
Offline
Akurat mam wyjęty silnik z 550 i żadnym problemem było zmierzenie Tak więc: wymiary gniazda w chłodnicy to wew10mm zew15mm. Okrągłe.
Zgodnie z wymiarowaniem oringów:
Potrzebujemy dwa oringi olejoodporne 10x2,5
Offline
Ale są różne w chłodnicy i w magistrali (przy silniku). Niedawno to przerabiałem w 750 i na 100% inne są na dole i na górze. Jedne i drugie to zwykłe okrągłe oringi. Chodzą mi po głowie wymiary 8mm i 10mm (wewnętrzne średnice). To są groszowe sprawy, kup takie i takie i będzie ok. Grubość pierścienia to chyba 2,2 lub 2,5mm. Czyli w chłodnicy dwa takie same i w magistrali dwa takie same.
Offline
kwaq napisał:
Drugie pytanie to w jaki sposób są uszczelniane przewody olejowe wchodzące do miski? Gumowe oringi czy jakaś uszczelka jeśli tak to jaka? Pytam bo coś mi się tam poci:D
Więc podałem wymiary oringów dolnych (wchodzących do miski) tych między przewodem a samą chłodnicą nie znam wymiaru.
Offline