Ogłoszenie

Zachęcamy do aktywnego udziału w życiu forum.


#46 2020-05-24 20:40:12

 Panda

Srebrny Zlotowicz

Skąd: Lublin
Zarejestrowany: 2014-08-26
Posty: 424
Punktów :   
Motocykl: Śprycha

Re: LTD 1100 1984

Z obniżoną kierowcą mi się podoba. Fotel mi się średnio widzi (ta grubość, profil) i ogon jakby nie był klapnięty tylko w poziomie albo lekko do góry to by był lux.
Ogólnie bardzo spoko.

Offline

 

#47 2020-05-24 22:17:00

 Yamamoto

Srebrny Zlotowicz

Skąd: KOS/SMI
Zarejestrowany: 2011-09-04
Posty: 2645
Punktów :   33 
Motocykl: JapCrap750,K1200RetroSport
WWW

Re: LTD 1100 1984

Cóż. Przeżyje LTDek zostaje w stanie zbliżonym do ori to nie lata 90 by zadzierać zadupki.


Cierpię na kompleks dużego brzucha i małego fiuta.
Motto: http://www.youtube.com/watch?v=vM-jF6q-8Gw
oraz
https://youtu.be/yG3PjM7pe-U

Offline

 

#48 2020-05-24 22:34:09

 PalaszD

Platynowy Zlotowicz                      Administrator

1040198
Call me!
Skąd: Września
Zarejestrowany: 2012-03-01
Posty: 6450
Punktów :   40 
Motocykl: ZR1100, GTR1400, Ogar200
WWW

Re: LTD 1100 1984

Pięknie


Kawasaki Zephyr - jedyny słuszny

Offline

 

#49 2020-05-25 07:03:15

 Jachoo

Platynowy Zlotowicz                      Administrator

Skąd: Poznań
Zarejestrowany: 2013-03-12
Posty: 2629
Punktów :   27 
Motocykl: ZR750 Husarya

Re: LTD 1100 1984

Zgadzam się, z obniżoną kierownicą znacznie polepszył się wygląd.
Jak porównanie do ZRX'a?


__________________________________________________________________________________________

Wystarczy, że odpowiesz sobie na jedno zajebiście, ale to zajebiście ważne pytanie: Co lubię w życiu robić? ...
... A potem zacznij to robić.

Offline

 

#50 2020-05-25 12:37:39

 Yamamoto

Srebrny Zlotowicz

Skąd: KOS/SMI
Zarejestrowany: 2011-09-04
Posty: 2645
Punktów :   33 
Motocykl: JapCrap750,K1200RetroSport
WWW

Re: LTD 1100 1984

JACHOO napisał:

Zgadzam się, z obniżoną kierownicą znacznie polepszył się wygląd.
Jak porównanie do ZRX'a?

Hmmm. Nadal jest to jebane kowadło tudzież lokomotywa. Tyle, że ZRX skręcał lepiej i hamował lepiej. Chociaz opony jak łyżwy ratują sytuację i idzie leciutko. Z porównaniem poczekam aż będzie mechanicznie ogarnięty. Idzie dobrze. Mocno od samego dołu. Brak jaj i kurtki spodował, że tylko do 70 mph się rozpędziłem.


Cierpię na kompleks dużego brzucha i małego fiuta.
Motto: http://www.youtube.com/watch?v=vM-jF6q-8Gw
oraz
https://youtu.be/yG3PjM7pe-U

Offline

 

#51 2020-05-25 13:37:42

 rafi068

Platynowy Zlotowicz

Skąd: Białężyn <PZ>
Zarejestrowany: 2015-03-20
Posty: 1284
Punktów :   20 
Motocykl: Zephyr 550

Re: LTD 1100 1984

Wedlug mnie jest calkiem spoko. Chyba najbardziej pasujący do Yamo.

Offline

 

#52 2020-05-25 14:15:20

 Yamamoto

Srebrny Zlotowicz

Skąd: KOS/SMI
Zarejestrowany: 2011-09-04
Posty: 2645
Punktów :   33 
Motocykl: JapCrap750,K1200RetroSport
WWW

Re: LTD 1100 1984

rafi068 napisał:

Wedlug mnie jest calkiem spoko. Chyba najbardziej pasujący do Yamo.

Wiek i gabaryt emeryta górniczego zobowiązują


Cierpię na kompleks dużego brzucha i małego fiuta.
Motto: http://www.youtube.com/watch?v=vM-jF6q-8Gw
oraz
https://youtu.be/yG3PjM7pe-U

Offline

 

#53 2020-05-26 23:06:58

 5eba

Złoty Zlotowicz                          Administrator

Skąd: Grajewo/Podlasie
Zarejestrowany: 2010-11-11
Posty: 1717
Punktów :   
Motocykl: 1100 '93

Re: LTD 1100 1984

Bez kurzu całkiem inne moto Podoba mi się!


Zephyr 4ever

Offline

 

#54 2020-05-27 06:59:59

 Jachoo

Platynowy Zlotowicz                      Administrator

Skąd: Poznań
Zarejestrowany: 2013-03-12
Posty: 2629
Punktów :   27 
Motocykl: ZR750 Husarya

Re: LTD 1100 1984

Widzisz Yama, wystarczyło go tylko odkurzyć a ty się pieprzyłeś z przeróbkami


__________________________________________________________________________________________

Wystarczy, że odpowiesz sobie na jedno zajebiście, ale to zajebiście ważne pytanie: Co lubię w życiu robić? ...
... A potem zacznij to robić.

Offline

 

#55 2020-06-15 10:37:00

 Yamamoto

Srebrny Zlotowicz

Skąd: KOS/SMI
Zarejestrowany: 2011-09-04
Posty: 2645
Punktów :   33 
Motocykl: JapCrap750,K1200RetroSport
WWW

Re: LTD 1100 1984

Ja go jeszcze nie umyłem. na razie pomalowałem. Z rzeczy, które spieprzyłem to odbicie paluchów na zadupku i niepotrzebne uproszenie Irish o malowanie bezbarwnym.
Bo sam lakier siadł dzięki Jej rękom zajebiście. Gorzej z pyłkami w bezbarwnym. i moimi paluchami na niedoschniętym. Moto już ma robione gaźniki i zawory.
Obawiam się, że ciekną te cholerne jajowate oringi pod głowicą. Ze starości bo spod dekla raczej sucho, a żeberka wilgotne. Muszę zmienić lusterka i objeździć bydle do czasu zlotu.
Osobnym tematem jest objuczenie - będą stelaże robione w Kuźni Unikatu.

Edit (03.06.2020)
Kurwaaaa jak ja nienawidze kowali.
Luzy zamiast 0.05-0.15 mają po 0.25. Udupcona śruba od dekla. Rozjebane ustawienia gaźników. Kurwa jebana polska szkoła. Pozapiekane śruby.

Ostatnio edytowany przez Yamamoto (2020-06-03 10:17:07)

Moto po serwisie w domu. Idzie jak dzik...w żołędzie. Po 49 km padł aku. Zgasł na skrzyżowaniu i zero współpracy. Gdzieś od połowy drogi nie szedł na wszystkie  cylindry. Jakby świeca padła. A nowa. IRYDOWA
Po podładowaniu aku szedł ładnie. Stoi w garażu obok Delmy i JapCrapa.

Ładowania niet. Po odpaleniu 13V. Włączają się światała (na stałe. Wersja USA) ładowanie spada do 12-12.5 V. Alternator - opór na fazach zbliżony, fazy nie mają przebicia do masy. Założyłem nowawy regualtor napięcia z ZR7. To samo. Chwila ładowania i potem zgon. Jedyne podejrzane miejsce to przytopiony bezpiecznik od świateł - ktoś wsadził bezpiecznik 30A.  Po konsultacji z Marcinem G rozebrałem całą puszkę bezpieczników i przekaźników. Nie ma się do czego przypieprzyć.

Na tę chwilę ładowanie działa na "polskim" patencie. Do regulatora napięcia doprowadzony jest plus i minus prosto z aku.
Dziś sprawdzam czy po podładowaniu aku i podrutowaniu lutowania wstaną te irydy padłe.

Ostatnio edytowany przez Yamamoto (2020-06-15 10:37:07)


Cierpię na kompleks dużego brzucha i małego fiuta.
Motto: http://www.youtube.com/watch?v=vM-jF6q-8Gw
oraz
https://youtu.be/yG3PjM7pe-U

Offline

 

#56 2020-06-15 19:44:14

 Jachoo

Platynowy Zlotowicz                      Administrator

Skąd: Poznań
Zarejestrowany: 2013-03-12
Posty: 2629
Punktów :   27 
Motocykl: ZR750 Husarya

Re: LTD 1100 1984

Życie przyjacielu, życie


__________________________________________________________________________________________

Wystarczy, że odpowiesz sobie na jedno zajebiście, ale to zajebiście ważne pytanie: Co lubię w życiu robić? ...
... A potem zacznij to robić.

Offline

 

#57 2020-07-19 22:15:15

 Yamamoto

Srebrny Zlotowicz

Skąd: KOS/SMI
Zarejestrowany: 2011-09-04
Posty: 2645
Punktów :   33 
Motocykl: JapCrap750,K1200RetroSport
WWW

Re: LTD 1100 1984

Żicie.
Poskładałem na nowo układ wydechowy. Poprzednio zjebałem, nie sprawdzając czy są uszczelki kolektor - głowica. Już są. Kurła jakie to ciche jest Padła iryda wymieniona na nową/zwykłą. Wszystkie kolektory już grzeją się podobnie.
Regulator na dodatkowym plusie. I tak zostaje. Alternator ładuje. Bez reglera od 20V/1000 obr do 60V/3000 obr. Na każdej fazie. Na obu reglerach wartości bardzo zbliżone. Instalacja przeglądnięta. Nie znalazłem przetarć lub przebić. Po konsultacji na czacie fb + elektromechanik + Foggy jako wisienka zostaje jak jest. "Jeździć obserwować". Nowe aku JMT.

Czekam na jazdy próbne. Jakie spalanie i jaka wygoda w trasie dłuższej jak 50 km i z pełną mocą i ładowaniem.

Ostatnio edytowany przez Yamamoto (2020-06-19 18:53:50)

I chuj wielki i bombelki. Stabilność. Wygoda. Odjazd. Również dla pasażerki.

Spalanie wyszło 16l/100km. Rozjeżdżanie trwa. I poprawka gaźników w perspektywie przedzlotowej.

Ostatnio edytowany przez Yamamoto (2020-06-22 13:53:50)
Mimo regulacji utrzymało się wysokie spalanie i czarne świece.
https://images89.fotosik.pl/396/7e7ff14c8ac9fd5dmed.jpg
https://images89.fotosik.pl/396/aa81a8db161d31d0med.jpg
Rozebrane jak na powyższym obrazku, całe szczęście pierścionki nie zawalone nagarem, tłoki i cylindry czyste - problem leży w głowicy.
Zostały rzeczy wielkie i czyste i upierdliwe. Rozbiórka, czyszczenie i montaż nowych uszczelniaczy.

Pierścienie zostają stare, cena 64 Juro za kplt skutecznie odstraszyła. Będzie czysto i na nowych uszczelkach po lekkim planowaniu. Do tego czyszczenie smoka i miski olejowej.

Rzeczy wielkie i czyste
https://images92.fotosik.pl/398/f133a400c9b783a0med.jpg

Sprawdziłem dysze. Główne zamienione miejscami. Większe na zewnątrz, mniejsze do środka. Już zamienione. Dla pewności poszukam na wiosce kalibratora do dysz.

Ostatnio edytowany przez Yamamoto (2020-07-20 21:12:33)


Cierpię na kompleks dużego brzucha i małego fiuta.
Motto: http://www.youtube.com/watch?v=vM-jF6q-8Gw
oraz
https://youtu.be/yG3PjM7pe-U

Offline

 

#58 2020-10-24 06:24:23

 Yamamoto

Srebrny Zlotowicz

Skąd: KOS/SMI
Zarejestrowany: 2011-09-04
Posty: 2645
Punktów :   33 
Motocykl: JapCrap750,K1200RetroSport
WWW

Re: LTD 1100 1984

Po przerwie związanej z budową siedziby serwisu oraz powrotem do pracy ruszyło powoli. Uszczelki są, miejsce jest. Głowica i cylindry pojechały do planowania.


Cierpię na kompleks dużego brzucha i małego fiuta.
Motto: http://www.youtube.com/watch?v=vM-jF6q-8Gw
oraz
https://youtu.be/yG3PjM7pe-U

Offline

 

#59 2020-10-26 09:24:35

 mar33cki

Srebrny Zlotowicz                       Administrator

Skąd: Oleśnica
Zarejestrowany: 2012-09-05
Posty: 2231
Punktów :   16 
Motocykl: FZS 1000 Fazer

Re: LTD 1100 1984

budowa siedziby serwisy? co ty kombinujesz?


1. Nie jeździć szybciej od swojego Anioła Stróża!!!
2. Uważać na samobójczo podlatujące ptactwo...
3. Tyle razy kontrolowanie i własnochętnie wsiąść i zsiąść z moto...
aktualny stan Mustanga

Offline

 

#60 2020-10-26 22:28:46

 Yamamoto

Srebrny Zlotowicz

Skąd: KOS/SMI
Zarejestrowany: 2011-09-04
Posty: 2645
Punktów :   33 
Motocykl: JapCrap750,K1200RetroSport
WWW

Re: LTD 1100 1984

Głowica okazała się nadpęknięta. Wyszło podczas planowania. A serwis to ciążowa zachcianka Kaśki. Sprzedała Delme żeby postawić serwis. Jedyny na wsi i okolicy. I tak pomagałem, moge na tym zarabiać. Etat na państwówce pozwala na prace po godzinach. Lucki pan PiS pozwolił na działalność bez zgłoszenia, do zysku o wysokości połowy najniższej krajowej (oficjalnie). Noji spiąłem dupe. Kaśka pomogła i mamy serwis.

Ostatnio edytowany przez Yamamoto (2020-10-26 22:31:42)


Cierpię na kompleks dużego brzucha i małego fiuta.
Motto: http://www.youtube.com/watch?v=vM-jF6q-8Gw
oraz
https://youtu.be/yG3PjM7pe-U

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.shinobiwalka.pun.pl www.narutoyoyo.pun.pl www.ninjaway.pun.pl www.vampires-resurrection.pun.pl www.se-graffiti.pun.pl