frankie napisał:
Znajomek mi rekomendował taką zabawkę gdybym chciał się bawić w samodzielną regulacje. Używałeś kiedyś takiego narzędzia Jasiu ? Czy to przerost formy nad treścią i lepiej dać te 60 zł co roku specowi ?
Jeśli chodzi o zakup zestawu za 220 zł, zdecydowanie bardziej proponowałbym ten zestaw http://www.allegro.pl/item1049862226_wa … ys_0.html. Trochę droższy ale zdecydowanie pewniejszy i dokładniejszy. Jeśli chodzi o sens zakupu, to jak najbardziej polecam. Często gęsto synchro należy zrobić częściej niż raz w roku. Ot tak choćby dla spokojności. Ale dla własnych potrzeb wystarczą wakuometry dostępne na allegro po ok 25 zł za sztukę z wężem i dławikiem, i to dwie sztuki - bo przecież i tak najpierw synchronizujesz 1 cyl z 2gim, później 3ci z 4tym i dopiero na końcu synchronizujesz te pary ze sobą.
Offline
Fajnie, tylko jest gorszy problem :d Nie wiem jak, gdzie, co zamontować a potem regulować. Na pewno sam się tego nie podejmę. Musiałby ktoś z Was zademonstrować jak to się robi, najlepiej naocznie bo pisać to se można i można.
Offline
Nowy użytkownik
Mam problem z odpaleniem mojej 550 tki. ustawiałem jej rozrząd i od tej pory cisza niechce zaskoczyć?
Rozrzą ustawiłem według serwisówki ,wałek wydechowy (ex ) wałek ssoncy (z/5) a wał na znaku(t).iskra jest a niepali. pomocy!!!!
Offline
jak krecisz go na rozruszniku to blokuje Ci silnik??
Offline
Nowy użytkownik
silnika nie blokuje ,som wszystkie fazy rorzadu,a mimo to nie pali .ustawiałem zapłon ,zmniejszał przerwe na świecach i nic nawet dymka nie puści.
Offline
zdejmi raz jeszcze pokrywe zaworow i sprawdz czy wszystko jest na znakach bo nie ma sily musi chodzic, chyba ze z tym zaplonem cos pochrzaniles!!
Offline
Nowy użytkownik
kranik na pewno odkręcony ,nawet pod świece podlewałem ,ale z marnym skutkiem .a co do znaków wszystko ok są ustawione tak jak powinny według serwisów-ki. jak ktoś chce mogę dać manual tylko pocztę podajcie.morze soc przeoczyłem.
Ostatnio edytowany przez rafal198105 (2010-12-10 14:11:30)
Offline
A czy gaźniki podają paliwo , zobacz czy świece mokre . Sprawdź czy przewody wysokiego napięcia są dobrze podłączone , kolejność zapłonu .
Offline
Nowy użytkownik
gaźniki raczej podają paliwo bo świecę są mokre ,a co do kabli to z prawej cewki na 1-4 a z lewej na 2-3,już sam nie wiem co morze być,normalnie ręce opadają
Offline
sluchaj nie ma innej opcji cos musi mu niepasowac:/ nie wiem czy to co da bo nie wiem w jakiej kolejnoscie jest zaplon w 550, ale spróbuj podlaczyc kable na przemian( jesli z jednej cezki masz podpiete pod 1-4baniak to zamien te 2 kable miejscami) no cchyba ze na 1 i 4 baniaku masz w tym samym momencie iskre. tak jak napisal krowa sprawdz wszystko co mozliwe a jesli to nic nie da sciag dekiel glowicy i tam sprawdz.
Offline
Kiedyś Zephyr750 zamiesił post ze zdjęciami, jak i co robić po kolei, przy regulacji zaworów - znajdź go. Pamiętam, że jak wszystko po składał miał podobną bolączkę ja Ty - okazało się, że pomieszał przewody od cewek (nie powiem, dzięki komu )
Offline
Właśnie że zejdę i zobaczę jak jest z cewkami , za chwilkę napiszę jak powinno być . Cewka po lewej ręce ( jak się siedzi , na sprzęcie , podłączona jest ,lewy kabel do 1cylindra a 2 do 4 druga cewka do 2 cylindra i 3go . Czyli masz dobrze podczepione przewody WN .
Ostatnio edytowany przez Doman (2010-12-13 12:05:02)
Offline
Nowy użytkownik
próbowałem już chyba wszystkich kombinacji ,i już sam nie wiem ,ale ma do mnie wpaść kolega który jest mechanikiem możne on coś pomorze .jak ja odpalę to napisze co było wielkie dzięki za pomoc
Offline