Jednak dam nowy watek żeby wchodzili ludzie w temacie :
Kawa śmiga i pomyka znakomicie jedynie jak zimna na ssaniu trudno utrzymać jakieś stabilne obroty hmm czy to kłopoty? 3 tysie się utrzymują a poniżej do zera lądują jak sie nagrzeje to stabilnie trzyma obroty... No dobra dojdziemy do sedna sprawy i temat to ciekawy KOLEKTOR nr 1 prawie się wcale nie nagrzewa trzy pozostałe są rozpalone całe iskra jest sprawdzałem ciśnienie po wykręceniu świecy bucha przy zapalonym silniku, na wkręconej świecy na zapalonym silniku po zdjęciu fajki raczej nie widzę różnicy silnik ciągnie równo nie ma problemu do 180 pocisnąć sie da więcej nie ryzykuje... Dzisiaj byłem na spacerku chwilami do 140 mykałem przyspieszałem i zwalniałem po podjechaniu pod garaż sprawdziłem kolektory 3 gorące jak piec można nie tylko jajka piec a pierwszy od prawej strony jest jakoś dziwnie wychłodzony ciepły ale nie aż tak hmmm co ta ma znaczyć pytam od tak: czy gaźnik zatkany czy z bembraną mieć w poszukiwaniu plany czy ktoś coś podobnego miał i jak to rozwiązał ( dodam tak moto śmiga bez problemów przyspiesza)
Offline
Nie wiele pomogę ale pocieszę, że puki jeździ to nie ma tragedii. Masz możliwość rozpracować problem na spokojnie.
Spróbuj najpierw zamienić świece, potem kabel WN, sprawdzić wężyk paliwowy. Ja by od tego zaczął...
Offline
Właśnie może świeca gubi iskrę pod ciśnieniem ... ale Kawa dobrze zapier...więc sam nie wiem zimą rozbiorę gaźniki najpierw zamienię świece ..
Offline
A może skład mieszanki?
Gdzieś czytałem że jak zimniejsza rura to mieszanka za bogata, za mało powietrza.
Offline
Zimna rura czyli nie pali lub nie dopala na ten cylinder. Odczuwalnie nie pracuje na jeden czy tylko zimna rura? Zacznij od najprostszych rzeczy wymiany świec, kabli, sprawdzenie krućców i opasek -wiadomo.
Przyczyną może być rozregulowany gaźnik-pływak lub podparte zawory - trzeba sprawdzić ciśnienie sprężania.
Przyjedź to sprawdzę bo mam ciśnieniomierz z wydrukiem
Offline
Sprawdzałem iskra jest w niedzielę jak wrócę może zmienię świece i sprawdzę czy pod ciśnieniem nie gubi iskry , myślę że to gaźnik mus go zdemontować i przejrzeć a ciśnienia można by było pomierzyć nie zaszkodziło by.
Może faktycznie mieszanka a czy głowica hmmm Kawa dobrze pomyka nie ma spadku mocy idzie jak zła przyspiesza równo bez oporów wczoraj co prawda jeździłem na luzie do 140 max ale czy na wolnych obrotach jazda leśne dukty czy na czarnym spoko idzie więc stawiam na gaźniki jak nie to będę stawiał na Tolka Banana
Ostatnio edytowany przez Dzygit (2013-09-19 19:10:41)
Offline
Jo i od radia
http://www.zephyr.pun.pl/viewtopic.php?id=347&p=2
edit/ naprawa linka
Ostatnio edytowany przez 5eba (2013-09-21 07:40:36)
Offline
Tak temat przeglądałem i tu cos faktycznie narzeczy wyczytałem .... czas przekona nas jutro postaram się zamienić świece a potem po gaźnikach polecę badania organoleptyczne im zafunduje może je wykuruje
Offline
Jeśli te proste sprawy jak swiece, przewód WN i gaźniki nie pomogą to tak jak Jony pisze podparty zawór nic innego. Sprawdzić luzy
Offline
witam. Jaki dalszy ciąg historii ?? Pytam , ponieważ mam to samo w swojej 550 ce, 3 kolektory gorące a 4 ty słabo się nagrzewa , . moto na wolnych pracuje bez zarzutu , choć czasem przy podkręceniu obrotów na postoju strzela w tłumik . Proszę pomóżcie bo nie wiem od czego zacząć . Świece wymieniłem na nowe , mam tylko wrażenie że przewody może są do wymiany, no ale iskra jest . Czy przy złych przewodach iskra była by zauważalna ?? Z góry dzięki za pomoc ..
Offline