Siema, mam pytanie jak w temacie, czy Zephyr wychodził w wersji ze zdławionym silnikiem jak np. GPZ 500 która miała 27 KM zamiast 60 KM?
a Jeśli tak jak stwierdzić jaką sie ma wersje. Może ktoś się podzielić jak Zephyr z pełną mocą powinien "jechać" Bo dzisiaj mój Zephyr jechał 150 km/h i powiem ze zasapał się trochę ta szybkością co trochę mnie zmartwiło zwłaszcza że jechałem autostrada w rzeszy i byłem tam najwolniejszy ;(
Offline
napewno sprawdzisz po numerach elementow np. gaznikow czy wlka rozrzadu ale niestety nie wiem gdzie znales rozpiske co bylo montowane do zdlawionej wersji a co do normalnej. mozesz tez sprawdzic przez przyspieszanie niech ktos miezy Ci czas od 0-100 km, 27KM beda mialy cos w granicach 7s a niezdlawione cos w granicy 4s. wiesz tylko przy tej probie musisz plynnie zmieniac biegi i manetka caly czas odkrecona na maxa :d
Offline
Podałem tylko przykład jak to było w modelu Kawasaki GPZ, nic nie znalazłem na temat Zephyra, ale no bardzo mi przeszkadzało troche to ze 150km/h zadyszka i jestem najwolniejszy na autostradzie. I stad pomysł ze moze też były wersje zblokowane
Offline
tak byly takie wersje nie wiem czy wszystkie ale wiem ze 1100 w Niemczech blokowali na 27 KM. ale wiesz z drugiej strony to z 550 wiele wiecej nie wykszeszesz na dluższa mete i dlugie odcinki ktore pokonujesz z taka predkosca moga byc faktycznie dla niego meczace
Offline
Ja swoje moto przywiozłem z Belgii, a najszybciej to chyba dławią w rzeszy, wiec moze jednak nie jest zdławiony tylko zmeczył sie szybkościa poprostu, nie ładnie mocy mało
Offline
550 miały 37 i 50 koni , jak sprawdzić to nie wiem może na hamowni ewentualnie mogą być zwężki przy kolektorze wydechowym lub w króćcach ssących albo inne dysze . Ja swoim pojechałem wg licznika 200 ale nigdy licznikowi nie wierzę więc miałem GPS i on pokazał 170 . Mój jest z Francji .
P.S Może zmień tytuł wątku na zdławiony bo ten kojarzy mi się z zatartym wałem lub inną porażką
Ostatnio edytowany przez Doman (2010-08-20 11:37:02)
Offline