Witam,
Postanowiłem zrobić swój sprzęt bardziej indywidualnym i innym niż seryjny Zephyr. Plan jest taki: zmiana tyłu na bardziej klasyczny tj. bardziej plaska kanapa i błotnik w dół; nowe koła ( na przód większy rozmiar ); nowe amorki na tył; nowe bardziej subtelne kierunki i tylna lampa. No i najważniejsze: nowa kanapa. Planów jest więcej ale środków mniej na ten czas. W najbliższym czasie do zmiany okropne zephyrowe boczne owiewki, wydechy, być może malowanie baku. Plus akcesoria typu manetki, lusterka itp.
pierwsze efekty mozna obejrzec tutaj:
https://www.dropbox.com/sh/hdzwue3wlb4q … jGRla?dl=0
niedługo wystawie trochę części na sprzedaż, które mi zostały lub wymieniłem.
Offline
Witam
Bardzo ciekawy projekt, nie miałeś problemów z montażem kół z 1100. Łańcuch ślimak do prędkościomierza, odpowiednie wskazania prędkości itp.
Offline
a ja nie widzę.... może chińczycy blokują... zza wielkiego muru mam jakby dalej
Offline
Pudelski7 napisał:
Witam
Bardzo ciekawy projekt, nie miałeś problemów z montażem kół z 1100. Łańcuch ślimak do prędkościomierza, odpowiednie wskazania prędkości itp.
Same felgi kosztowały niedużo, ale właśnie całość na przekładkę trochę wyszła Ślimak został oryginalny, będzie przekłamywał prędkościomierz ale trudno. Zabieraki, łożyska, nowa zębatka itd. dość sporo wyszło, ale taniej niż chciałbym robić szprychy
Offline
Z podsumowaniem przeróbki myślę że trzeba się jeszcze trochę wstrzymać, ale patrząc na zdjęcia to zapowiada się ciekawie i profesjonalnie. Zwłaszcza siodło które jest dość oryginalne i naprwde ładnie wykonane. Chylę czoła za podjęcie tematu zmiany kó bo jest to zawsze obarczone pewnym ryzykiem że coś jednak może nie pasować, jednak zastanawia mnie dlaczego chciałeś koniecznie na przodzie mieć 18". Wielu posiadaczy 1100 chętnie zamieniłoby ten rozmiar na 17"
Offline
No dokładnie - ja od ręki bym zmienił na 17 z przodu, jeśli bym miał taki sam wzór
Przekonasz się o tym szukając opony na wymianę....
Koła wziąłeś od tego gościa ze Słupcy? Tylnia felga była razem z tarczą? (pytam, bo miałem chrapkę na tą tarczę)
Jestem ciekaw jak spisują się zaciski z 750 przy kole z 1100
Offline
JACHOO napisał:
Z podsumowaniem przeróbki myślę że trzeba się jeszcze trochę wstrzymać, ale patrząc na zdjęcia to zapowiada się ciekawie i profesjonalnie. Zwłaszcza siodło które jest dość oryginalne i naprwde ładnie wykonane. Chylę czoła za podjęcie tematu zmiany kó bo jest to zawsze obarczone pewnym ryzykiem że coś jednak może nie pasować, jednak zastanawia mnie dlaczego chciałeś koniecznie na przodzie mieć 18". Wielu posiadaczy 1100 chętnie zamieniłoby ten rozmiar na 17"
chciałem by wygląd był bardziej " mięsisty" - ot cała historyja.
Offline
PalaszD napisał:
No dokładnie - ja od ręki bym zmienił na 17 z przodu, jeśli bym miał taki sam wzór
Przekonasz się o tym szukając opony na wymianę....
Koła wziąłeś od tego gościa ze Słupcy? Tylnia felga była razem z tarczą? (pytam, bo miałem chrapkę na tą tarczę)
Jestem ciekaw jak spisują się zaciski z 750 przy kole z 1100
Wiem, z oponą będzie niewesoło ale cóż.... coś za coś. Zaciski te same tylko mocowanie inne. A felga to chyba ta ze Słupcy
Offline
Co wy ze znalezieniem opony nie ma problemu, tylko trzeba za nią więcej zapłacić.
Offline
no dokładnie kosztują więcej, ale też nie wszystkie modele występują w 18''...
to koło brałeś z tą tarczą? Czy tarcza została w Słupcy? Jak masz z tarczą, to zakładałeś od 750, czy założyłeś z rą od 1100??
Offline
PalaszD napisał:
no dokładnie kosztują więcej, ale też nie wszystkie modele występują w 18''...
to koło brałeś z tą tarczą? Czy tarcza została w Słupcy? Jak masz z tarczą, to zakładałeś od 750, czy założyłeś z rą od 1100??
tarczka jest od 1100 ale osobno brałem wiec tamten może jeszcze ma
Offline
nie wyświetyla
Offline