Drodzy użytkownicy.
Proszę o informację związaną z kontaktem do mechanika, który jest obeznany z silnikami gaźnikowymi z lat 80". Potrzebny mi kontakt w sprawie nieprawidłowo działającego silnika ( prawdopodobnie gaźniki ) mojej kawie Z1000ST z 1980r. Wygląda na to że nie pracyją prawidłowo dwa cylindry 1 i 4. Kręci tylko do 5,5tys obr i szlus.
Potrzebna mi osobą z wiarygodną wiedzą bo wszelcy magicy i gdybacze już mnie wkurwiają. Proszę o pomoc w tej kwestii.
Offline
Wyjąć gaźniki, wyczyścić, sprawdzić stan membran i króćców.
Potem montaż w moto i synchronizacja.
Powinno działać lepiej.
Jak pomimo tego będzie działać tak samo to pomiar kompresji by się przydało zrobić.
Offline
Ja bym sobie z chęcią pogrzebał ale toche daleko.
Offline
Oj w Twoich regionach raczej nikogo z praktykujących zefirowych mechaników raczej nie będzie...
króćce wymieniałeś podczas renowacji motocykla? Jeszcze ewentualnie membrany by należało zweryfikować, czy nie są spękane...
Offline
Króćce jutro będą wymieniane, gaźniki wyczyszczone i wymienione dysze i zaworki na nowe, poziomy paliwa w komorach ustalone i jutro montaż i próby odpalania. Napisze jaki efekt tych działań.
Offline
Nie zapomni o ustaleniu prawidłowego składu mieszanki i o synchro.
Offline
ja bym jeszcze obstawiał cewki miałem kiedyś podobny przypadek w Trasnsalpie zrobione gazniki luzy zaworowe nawet rozcinałem moduły były poprawione "zimne luty " nic to nie dało w końcu okazały się padnięte cewki moto zapalało pienie ale miało dziurę w okolicach 5,5 tys potem znów szło
Offline