Tyyyyyy...a olej lałeś na centralce czy na kosie?
I lałeś na oko czy po prostu 3,6 l?
Ostatnio edytowany przez Yamamoto (2017-08-21 20:46:26)
Offline
Wystarczy, że odkręcisz korek wlewu oleju i powąchasz - jak czuć bene to od razu zaworki iglicowe do roboty i olej koniecznie do wymiany...
Offline
A lałeś wg wskaźnika czy przepisową ilość?
Offline
3,6 litra wlałem tak w zasadzie bo gdzieś przeczytałem albo na moto jest nawet wybite kurde .. hmm no tak wlałem właśnie ( w sumie mogłem wygrzebać niemiecką instrukcje ale po co heh )
Offline
To sprawdź poziom. Bo teoria swoje, a praktyka swoje.
Jak z drożnością odmy? Jak z olejem? Jest bena w oleju?
Offline
Jeszcze na noc sprawdziłem heh. Wali beną od razu jak tylko odkręce kurek .. ehh czyli pewnie grubo babrania teraz hmm :l ?! Z odmą to nie wiem może jutro obczaje
Offline
1) Czy kranik Ci puszcza paliwo? Zestaw naprawczy ok 80 zł
2) Zaworki iglicowe w gaźnikach? Rozbiórka i wymiana - zależy od Twojego ogarnięcia/lub od serwisu
Offline
Jak wali benzyną to na wet go nie odpalaj tylko odkręć spust na dluuugooooooooooooo, gaźniki na stół do wymiany gumki i zaworki iglicowe w gaźnikach(wszystkie oringi pewnie już są plastikowe), ponadto dałbym nowego oringa(ppod warunkiem że reszta nie jest sparciała) do kranika bo tam też zapewne puszcza. Tylko w kraniku nie rozwal membrany bo jak yama napisał będzie Cie to kosztowało. Jak jesteś średnio ogarnięty w temacie to oddaj do serwisu bo potem trzeba dobrze powietrze ustawić i synchro zrobić (jak będziesz oddawał to do kogoś kto ma pojęcie a nie do gówno rzeźbiarza).
W sumie to powtarzam Yamę ale co tam
P.S.
Aha Firma M Line ma dobrze zestawy naprawcze za niewielką kasę.
Offline
Dokładnie jak pisze Pudelski - nie odpalaj go nawet. Zlej ten olej, wywal gaźniki - zrób im naprawę, a po montażu sprawdź, czy nie leją nadal i dopiero wtedy wlej nowy olej do silnika.
Offline
Siemka u mnie się również zdarzyła podobna sytuacja. Słyszałem że coś inaczej chodzi (na ssaniu nieodpalal- myślę zalany bo zmuszony byłem ostatnio i raz przekręcić kranik na priv)
Najpierw zaczęło się od strugi paliwa po obudowie silnika, patrzę kapie z pierwszego gaźnika - stoi na kosie to możemy ale zwróciło co już moja uwagę. Po kilku dniach postoju odpalam plamy nie było ale dalej coś inaczej idzie, patrzę tłustą plama na ziemi i korpus silnika caly mokry w okolicy odmy - olej?!, lookam w okno a tam czarno ( oleju wcześniej była połowa bo nie wymieniłem w tym roku a teraz okno było całe czarne) . Pochylam Moto na jedną i drugą stronę patrzę paliwo się wylewa z airboxa. Demontuje gumę z pierwszego gaźnika a airboxa patrzę do środka a tam paliwo...
Teraz jestem na wakacjach ale potem wiem już z czy będę się bawił....
Offline
PalaszD napisał:
Wystarczy, że odkręcisz korek wlewu oleju i powąchasz - jak czuć bene to od razu zaworki iglicowe do roboty i olej koniecznie do wymiany...
a u Ciebie olej nie smierdzi benzyna ?
Offline
tina napisał:
PalaszD napisał:
Wystarczy, że odkręcisz korek wlewu oleju i powąchasz - jak czuć bene to od razu zaworki iglicowe do roboty i olej koniecznie do wymiany...
a u Ciebie olej nie smierdzi benzyna ?
Niee u mnie nie chyba, że mi na złocie dolaliscie benzyny w silnik jak o 21 zasnąłem
Offline