Użytkownik
wyżej, sztywniej (grubsza sprężyna wleciała, już pod Tobą nie siądzie) i pewniej. Już mnie nie wysadza z siodła na nierównościach.
Ostatnio edytowany przez hevimental (2019-08-02 18:09:52)
Offline
Użytkownik
Offline
Dobry plener nie jest zły Fajne ujęcia
Offline
Użytkownik
rafi068 napisał:
Elegancja Byla okazja przetestować błotnik ?
Jeszcze nie, ale piach już w ryło nie leci
Offline
Użytkownik
Offline
Ja pierdziele, totalnie nie mój klimat. Ale dobry odnośnik przy twojej stopce
Offline
Użytkownik
JACHOO napisał:
Ja pierdziele, totalnie nie mój klimat. Ale dobry odnośnik przy twojej stopce
Dam Ci się rypnąć to może polubisz
Offline
Użytkownik
Offline
Jaki hejt? Twoje moto i nikt nie będzie ci mówił jak ma ono wyglądać. Mogą się pojawić opinie jak moja wcześniejsza ale to zawsze będą tylko opinie.
A tak na marginesie zawsze się zastanawiałem kto wpadł na ten szalony pomysł aby motocykl drogowy przerobić na terenowy, nazwać go Scrambler i tym samym stworzyć nowy styl customowy? Jeździć tym w terenie i tak się tym nie da, parametry trakcyjne na drodze utwardzonej się spierdzieliły, więc zachodzę w głowę po co to wszystko?
Offline
Użytkownik
Ten hejt to tak z przekorą było napisane
Co do właściwości trakcyjnych to myślałem, że będzie gorzej, można spokojnie wchodzić w zakręty.
Offline
JACHOO napisał:
Jaki hejt? Twoje moto i nikt nie będzie ci mówił jak ma ono wyglądać. Mogą się pojawić opinie jak moja wcześniejsza ale to zawsze będą tylko opinie.
A tak na marginesie zawsze się zastanawiałem kto wpadł na ten szalony pomysł aby motocykl drogowy przerobić na terenowy, nazwać go Scrambler i tym samym stworzyć nowy styl customowy? Jeździć tym w terenie i tak się tym nie da, parametry trakcyjne na drodze utwardzonej się spierdzieliły, więc zachodzę w głowę po co to wszystko?
Co do moto:przód ok. Dupa dość taka. Schowałbym te chujowo wystającą lampę pod kanapę.
@Jachoo - czuj się zjebany - scrambler aktualny to przerost formy nad treścią dla tych co nie mają możliwości większej przeróbki. Sam scrambler pochodzi z lat 50 i są to lekko uterenowione motocykle służące to " pełzania " ( to scramble - gramolić się.) w terenie. Argumentum ad personam - Ty masz płasko i nudno. Ale owce łatwiej zagania się jak błoto nie blokuje niskich błotników i wydech o krzoki nie haczy.
Ostatnio edytowany przez Yamamoto (2019-08-12 10:28:42)
Offline
Yama ja właśnie o tych aktualnych scrablerach piszę. Zdaję sobie sprawę, że pierwsze one, pierwsze CR i wszystkie pierwsze tym podobne jednoślady były wynikiem braku fabrycznych takich sprzętów, co wymusiło na posiadaczach własną inwencję twórczą. Jednak jeśli w przypadku Cafe jestem w stanie zrozumieć przesłanie i nie dlatego że sam taki wynalazek posiadam, ale dlatego że w pewnym stopniu usprawnia się tam serię (moc, prędkość, prowadzenie) tak w przypadku Scrambla dalej jest to poza moimi możliwościami ogarnięcia. Nikt owiec tym teraz zaganiać nie będzie. Jedyny sposób w jaki mogę to sobie jakoś logicznie wytłumaczyć (wytłumaczyć a nie zrozumieć) to kwestia gustu czyli faktu że najzwyczajniej w świecie tak przerobiony motocykl się komuś podoba A jak wiemy o gustach się nie dyskutuje
Offline
Użytkownik
Offline