Hejka,
ostatnio wydaje mi sie ze kierownica jest jakas taka 'oporna' przy kreceniu. Podnioslem przednie kolo i krecilem nia na postoju i ogolnie luzow raczej nie ma, ale ... jakos tak opornie sie kreci, chociaz opor jest rownomierny i nic niepokojacego poza tym nie czuc.
Pytanie - czy jesli postawicie motor na centralce, obciazycie tylne kolo to kierownica sama opada na ktoras strone? czy zostaje w pozycji w jakiej byla? (nawet jesli byla skrecona, a nie tylko na wprost).
Z łożyskiem nic jeszcze nie robilem, bo motor mam dopiero od maja, na przegladzie bylem i mechanior powiedzial ze daje rade i wlasciwie poza tym 'oporem' (ktory jak mi sie wydaje pojawil sie ostatnio) to wydaje sie byc ok.
zdrofki
--
Tomasz
Offline
mam 550 i ciężko to bez centralki spr., ale w poprzednim motongu kiera chodziła dosyć luźno i na 90 procent (dokładnie nie pamiętam) sama opadała no chyba ze jest prosto,w ksiązce napisali żeby to smarowac co 2 lata lub 20tys ., myślę że mozesz to śmiało przesmarować
Offline
Cisnienie powietrza jest ok? jak masz mniej powietrza to w miejscu ciezko sie kreci...
Offline
PalaszD napisał:
Cisnienie powietrza jest ok? jak masz mniej powietrza to w miejscu ciezko sie kreci...
hm, cisnienie powietrze w uniesionej oponie?
poza tym oczywiscie to bylo pierwsze co sprawdzilem
Offline
http://www.garagenight.tv/ep-5-replacin … -bearings/
no bez rozbierania sie nie da raczej ,na filmiku jest krok po kroczku wymiana ,zasada podobna wszedzie ,powodzenia
Offline
nawet jak dasz na wprost to powinna sama opaść w jedna strone i ogólnie lekko się kręcić. jeśeli nic nie robiłeś a wcześniej tak nie było to łożysko będzie już do wymiany.
Offline
Jasiu napisał:
nawet jak dasz na wprost to powinna sama opaść w jedna strone i ogólnie lekko się kręcić. jeśeli nic nie robiłeś a wcześniej tak nie było to łożysko będzie już do wymiany.
tego sie wlasnie balem
dzisiaj jeszcze sobie dokladnie obejrzalem i wydaje mi sie ze brakuje oslony przeciwkurzowej od spodu - bo widze waleczki lozyska
Offline