no cena nie zabija na szczęście i Ktoś tam już na nich ganiał ,te drogie pewnie by były lepsze ale czy byś to wykorzystał ?trudno powiedzieć,ja osobiście jeżdżę na co dzień po mieście i przy dobrej pogodzie robię wypady za miasto,nic na max., w sumie całkiem spokojnie,nie oszukujmy się to leciwe maszyny i wymagają nakładów jak zaczniemy wkładać wszystko z górnej półki to masakra,a za różnicę w cenie kupisz świeże buty np.,zephyrkowi he he
Offline
a tu coś napisałeś ,pytanie nie aktualne,w starych miałeś tylko sprężyny to i miękkawo było pewnie he he,polataj trochę po winklach ,tylko nie na maksa he he,potem cos napisz ,musi być lepiej,nie wierzę!!!!
ps.za dużo he he ,wybaczcie ale musiałem się napić dziś....
Ostatnio edytowany przez wojt70 (2011-09-30 21:07:43)
Offline
Cześć
Czy któryś z szanownych forumowiczów już próbował metody regenerowania zamieszczone w wątku?mogę
i czy mogę prosić o linka to tego forum skąd była ta instrukcja?
bo mam 2 do regeneracji i może bym się tego podjął i spróbowałbym z tego zrobić ładną relację jeśli warto to oczywiście regenerować
Ostatnio edytowany przez michal154 (2011-10-22 23:23:08)
Offline
Panowie!! Korzystając z instrukcji w postaci powyzszych fotek próbuje zdjąć sprężyny w moim zephyrze. Niestety za cholere nie moge ich wyjąć ..śrubka wykrecona ale wspomniany przez autora zdjęć pierścień nie chce się zsunąć..( niewyrażne zdjęcie z fioletową rekawiczką) prosze ratujcie bo stoje z robotą
Offline
Jak to jest z ustawieniami tylnych amortyzatorów?
Nie jestem specjalista i malo o tym wiem. Jakie jest ustawienie na twardosc?
ost z pasazerem przy ruszaniu czy hamowaniu troche skakal, nie wiem czy to kwestia amortyztorow (uszkodzone) czy ich ustawienia
prosze o pomoc
Offline
trafal musisz ścisnąć mocniej sprężynę po to by ten pierścień wcisnąć głębiej ,pod nim jest zabezpieczenie które bedziesz widział przez dziurkę w tym pierścieniu na śrubkę jak go obrócisz,jak wciśniesz głębiej to te zabezpieczenie masz na wierzchu ściągasz i potem pierścień,
co do regulacji zawieszenia ja tam metodą prób i błędów,poza tym jak miałem jeden amorek walniety to co by nie robił zawsze było za miękko ,cudów nie oczekuj
na tym zamazanym zdjęciu gość obciąga do dołu właśnie ten pierścien dlatego ma rękawiczkę he he
Ostatnio edytowany przez wojt70 (2012-05-24 22:03:15)
Offline
U mnie w 1100 wyleciał olej...miałem dać do regeneracji (sam mam dwie lewe ręce) ale nie było chętnego...
kupiłem zestaw angielskich amorów WP - używane ale w super stanie za 300zł komplet....
i jestem baaaardzo zadowolony... a jak się ktoś chętny na regenerację znajdzie to będę miał 2 komplety
Offline
Siema, chciałbym odświeżyć temat z racji że amory w moim zephyrze ciekna, zmieniał ktoś na jakies inne amortyzatory? Jak się jeździ, dają rade jakies zamienniki bo przyznam ze nic nie miałem do starych i zastanawiam się jak motocykl bedzie się zachowywał na jakiś tańszych zamiennikach, żeby nie wyrzucić kasy w błoto, czy moze lepiej regenerować stare? Jak tak to jaki koszt? I jakie macie wrażenia po regeneracji? Wszystko cyka?
Offline