No i tak kupiłem z katalogu LARSSON i nie pasują.LOUIS sprzedaje takie same.
Co jest nie tak pytacie, są za długie 560mm.
Jak jest w waszych serwis księgach bo w mojej stoi 431,5mm normal.
Dodam jeszcze że to progresy. Czekam na propozycje .
Offline
Może dlatego że progresywne to sa dłuższe i poprostu podczas montażu trzeba je scisnąć??
Offline
hah, to była moja pierwsza myśl, nie miałem nigdy w łapach sprężyn progresywnych, w serwisówce, podają 430. Pewnie bedziesz zmuszony robić zwrot i tutaj nie mogą z Tobą dyskutować to jest ich błąd więc muszą ją przyjąć.
Offline
na sprężynach się nie znam, ale tak samo na allegro, albo innych portalach sprzedają KOMPLET świec do ZR1100 - 4szt (sic!!) najlepsze, że znajomki z mojego sklepu dzwonili do Serwisu Kawasaki!! i im powiedzieli, że 4 świece tam pasują... tak samo zaleca producent (NGK)
więc nie ma się co dziwić "zaleceniom"
tym bardziej, że ZR1100 to wynalazek jak 150 i rozwiązania "typowe" są tam rzadkością...
Siwy sorka za ale musiałem się "wyżalić" w temacie sprężyn nic nie wniosę
Offline
PalaszD napisał:
na sprężynach się nie znam, ale tak samo na allegro, albo innych portalach sprzedają KOMPLET świec do ZR1100 - 4szt (sic!!) najlepsze,
Nie bardzo rozumiem, ile sztuk świec stanowi zatem komplet do 1100?? Mam co prawda tylko 550, ale sądziłem, że 1100 też ma 4 cylindry...możesz wyjaśnić?
Offline
W 1100 jest 8 świec, 2 świece na jeden cylinder. Akurat uważam że ta kwestia jest bezproblemowa kupuje 2 komplety i po problemie.
Offline
Czołem
Poniżej zdjęcie warsztatowe zamiany sprężyn na progresywne czyli te na dole i jak można wywnioskować przy zmianie nie stosuje się tulei dystansowych w standardowym rozwiązaniu zawieszenia
Czyli jeżeli sprężyna progresywna jest dłuższa to prawidłowo i chyba tu jest rozwiązanie bo przecież lagi w długości standardowej to 635 x 43 mm
Offline
W moim nie ma tulei więc nie ma czego wyje.... do kosza są za to długie korki i długi olejak na dole z regulacją dobicia i progresu więc jest jedyny w polsce krwa.... mać i to jest problem [][/]
Offline
Ściskaj. We dwóch da rade. Przechodziłem to samo w750. Tylko delikatnie i uwaga na gwint na korku. I popatrz gdzie to "gęstsze" ma być - chyba bliżej korka czyli wyżej w ladze.
Offline