Siwy, może wystarczy wymienić twoje wypasione korki z regulacjami na zwykłe.
Chociaż twoje wkłady amortyzatorów tez mogą być inne i pewnie nie będą pasować.
Chyba dobrze by było kupić cały zawias np z uszkodzonymi rurami i przełożyć wkłady i korki.
Albo naprawiać twoje amory i zostać przy twoich sprężynach
Tomek
Offline
dobra panowie widze że sie nie rozumiemy yamamoto tego sie nie da scisnąć o 130 mm to jest więcej niż skok sprężyny z tym gęstym są dwie szkoły jedna mówi do góry bo sie zmienia ilość oleju jak są na dole i trzeba miarką badać ile jest powietrza dla amortyzacji druga jest za tym by dawać do dołu bo zmniejsz się ciężar działania na szerokie zwoje,a co do dobrzana te korki to za mało zyskał bym 30 mm .To jest jakiś pieroński francuski tuning i dla tego nic z klasyka nie pasuje muszę wykopać nowe sprężyny o długości 435mm z motora podobnych gabarytów i powinno być dobrze lub szukać linearnych te są krótkie. To na razie tyle jada na wczasy i na odwiedziny do 5eby do GRAJEWA .Jak sie zjawie z wywczasów to chce widzieć całą liste produktów które będą pasować do mojego sprzęta bo z Sielpią bedzie cinko, pozdrawiam wsztystkich zainteresowanych tematem i dzięki za pomysły do zobaczki .
Offline
skoro Ci nie pasuje zawias z pełną regulacją to ja się chętnie zamienię
rozumiem, że odpowiednia regulacja została wykonana i nie zdała egzaminu?
Offline
Sorka za
Siwy zawsze mozesz dac na kolo i tak do Sielpii dojechac a jak juz bedziesz na miejscu to hamowanie silnikiem i My Cie zlapiemy zebys bezpiecznie wyladowal
Offline
Jasiu nie chce sie go pozbywać tylko zrobić.jest moim zdaniem dużo sprytniejszy od oryginału
tylko zaczynam sie zastanawiać nad jedną sprawą,a mianowicie poziom oleju i twardość. Moja
ostatnia wymiana to olej bardzo twardy i 120mm od korka to było około 430 ml na lage może
w tym jest problem ?
Ostatnio edytowany przez siwy (2013-08-20 21:17:46)
Offline
Hej!
Siwy, jak sobie poradziłeś ze swoim zawieszeniem?
Ja teraz robiłem lagi u siebie i dopiero wiem jak to jest dokładnie zrobione
Myślę, że w ostatnim poście dotknąłeś sedna problemu.
Do twoich nietypowych amorów trzeba nalać mniej oleju, bo jeśli korki mają długość około 10cm zostaje bardzo mała komora powietrzna. Albo wcale jej nie ma i w tedy zawieszenie jest całkiem zablokowane.
Ja bym spróbował zmniejszyć poziom oleju o tyle mm ile mają twoje korki z regulacją.
Ostatnio edytowany przez dobrzan (2014-06-11 10:12:40)
Offline