Ogłoszenie

Zachęcamy do aktywnego udziału w życiu forum.


#16 2014-04-28 17:48:25

wnuq601

Użytkownik

4918722
Skąd: łódź
Zarejestrowany: 2013-05-30
Posty: 78
Punktów :   
Motocykl: ZR 550

Re: Silniki Zephyr 550

no i się porobiło... stan umysłu anty VFR...


Lepiej niech pada niż ma być błoto...

Offline

 

#17 2014-04-28 18:20:48

 Pudelski7

Zlotowicz                                    Moderator

Skąd: Jasło
Zarejestrowany: 2009-08-30
Posty: 1848
Punktów :   26 
Motocykl: Kawasaki Zephyr 1100

Re: Silniki Zephyr 550


motocykl jest najlepszy, bo zapewnia wspanialy kontakt ze wszystkim.
Doświadcza sie przyrody, smakuje kultury odwiedzanych krajow,
na wlasnej skorze doswiadcza sie kaprysow przyrody, wiatru, deszczu. Przeżycie jest pelniejsze...
http://www.motostat.pl/user_images/7652/icon3.png

Offline

 

#18 2014-04-29 13:44:13

Severus

Użytkownik

Zarejestrowany: 2014-04-26
Posty: 11
Punktów :   

Re: Silniki Zephyr 550

Wstawię zdjęcia na dniach, Co do opinii kolegi Yamamoto, może słusznie mówisz że to stan umysłu,okaże się niebawem xD

Offline

 

#19 2014-05-06 21:38:09

Severus

Użytkownik

Zarejestrowany: 2014-04-26
Posty: 11
Punktów :   

Re: Silniki Zephyr 550

Więc tak byłem obejrzeć motor.Okazało się że jest to normalne zr550 bez papierów (papiery były od hondy xD,tak więc upatrzyłem na internecie ramę od zr550 z papierami z uk,te brify itd sa,tylko że ja sie na tym nie znam i teraz chcialbym Was zapytac jaki to bedzie koszt zarejestrowania tego zelastwa z taka ramą?Tłumaczenie pewnie ze 150zl to swoja droga ale co dalej?Bo nie wiem czy to nie wyniesie wiecej niz zakup samej ramy To dla mnie priorytetowa sprawa.

Druga sprawa,czy rama może nie spasować ze względu na rocznik?Różniły się czymś? Motocykl jest niby 94 ale nie wiem tego.. Czy to może nie spasować?

Offline

 

#20 2014-05-07 08:39:25

 Jachoo

Platynowy Zlotowicz                      Administrator

Skąd: Poznań
Zarejestrowany: 2013-03-12
Posty: 2630
Punktów :   27 
Motocykl: ZR750 Husarya

Re: Silniki Zephyr 550

Koszt rejestracji anglika nie różni się specjalnie od kosztów rejestracji motocykla z innych krajów UE. Od września mamy zmianę przepisów i jeśli sprzęt (w Twoim przypadku rama) ma ważne badania techniczne to nie musisz już płacić dodatkowo za przegląd. Do rejestracji będziesz potrzebował:
1. Arkusz V5C
2. Umowa kupna sprzedaży lub faktura
3. Tłumaczenia dokumentów - ok. 50 zł / stronę
4. Badania techniczne stwierdzające przystosowanie motocykla do ruchu prawostronnego (różnice w kloszu reflektora, kierownicy nie musisz przekładać na lewą stronę ) - ok. 120 zł
5. Urząd Skarbowy - z wszystkimi zebranymi dokumentami i tłumaczeniami idziesz do okienka i wpłacasz haracz ok. 160 zł Tam również wypełniasz druk VAT-24 czyli zwolnienie z naliczenia podatku VAT
6. Po ok. 7 dniach otrzymasz dok. VAT-25 i wtedy masz już kpl. dokumentów do rejestracji.
7. Wycieczka do wydziału komunikacji z wszystkimi możliwymi papierami jakie udało Ci się zgromadzić. Na miejscu wypełniasz wniosek i znowu płacisz haracz (chyba niecałe 200 zł). W zamian otrzymujesz kartę pojazdu, śliczną lśniącą blachę, znaki legalizacji oraz tymczasowy dowód rej. ważny na 30 dni. Po miesiącu (z reguły jest to ok. 2 tygodni możesz udać się z ważnym OC i kartą pojazdu po wymianę dowodu na właściwy.
Proste jak budowa cepa Jeśli jesteś w stanie zebrać wszystkie te papiery to nie będziesz miał problemów z zarejestrowaniem Zephyra.
Co do różnic w konstrukcji ramy to niech się wypowiedzą właściciele spryciaków bo znają go znacznie lepiej niż ja.
Pozdrawiam i trzymam kciuki za udany zakup


__________________________________________________________________________________________

Wystarczy, że odpowiesz sobie na jedno zajebiście, ale to zajebiście ważne pytanie: Co lubię w życiu robić? ...
... A potem zacznij to robić.

Offline

 

#21 2014-05-07 19:57:49

Severus

Użytkownik

Zarejestrowany: 2014-04-26
Posty: 11
Punktów :   

Re: Silniki Zephyr 550

To wychodzi z 600-700 zl jak nie lepiej xd chyba odpuszcze

Ostatnio edytowany przez Severus (2014-05-07 19:58:28)

Offline

 

#22 2014-05-07 20:09:11

 PalaszD

Platynowy Zlotowicz                      Administrator

1040198
Call me!
Skąd: Września
Zarejestrowany: 2012-03-01
Posty: 6450
Punktów :   40 
Motocykl: ZR1100, GTR1400, Ogar200
WWW

Re: Silniki Zephyr 550

+ dodatkowo części, których brakuje, albo trzeba wymienić... i robi się ponad 3000zł


Kawasaki Zephyr - jedyny słuszny

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.mzkzg.pun.pl www.wczesnoszkolna.pun.pl www.worldofnaruto-ots.pun.pl www.nsaiirok11-13.pun.pl www.grafamargo.pun.pl