Hej,
Mógłby ktoś podać wymiary całego tylnego amortyzatora w ZR550? Mam nieoryginalne i zastanawiam się o ile są wyższe niż powinny.
Z góry dziękuje za odpowiedz
Edit:
U mnie całkowita długość amortyzatora to 40cm (38cm w osi otworów). Mam dużo za wysokie?
Ostatnio edytowany przez Jeżol (2015-03-04 09:51:47)
Offline
Sprawdzałem na dwóch 550. na każdym ok 35 cm. Czyli się zgadza.
Offline
Ja też bym chciał wyższe... Są takie specjalne kostki podkladane pod spód amora i dają 30mm.
Można też odwrócić mimośród od naciągu łańcucha, aby było wyżej...
Offline
Ja Wam powiem jak to wygląda z mojego punktu widzenia na tych 38
Otóż mój plecaczek trochę narzeka że jest za wysoko i przez to za bardzo spada na mnie przy jeździe. W przypadku innego motocykla (akurat jechaliśmy na HH600) jechało jej się znacznie lepiej. Dlatego pojawił się pomysł by jednak obniżyć zawieszenie.
mztka - a może musisz zmienić ustawiania na jeszcze twardsze skoro Ci dobija chwilami?
Offline
ale jest też plus, że cały czas jedziesz "z górki" nie no żartowałem oczywiście
Ktoś w 1100 na zlocie miał obrócony mimośród. Jedynie trzeba uważać, żeby łańcuch nie walił w wahacz
Niestety fabryczne amory w zephach są podobno dobijały (każdy magazyn motocyklowy tak opisywał) u mnie nigdy nie dobiły. Trzeba też wziąć pod uwagę zmęczenie materiału po 20 latach
Offline
Użytkownik
miesiąc temu zakładałem nowe amortyzatory od hondy seven fifti do swojego zephyrka. minimalne przeróbki i jest naprawdę dobrze. tyle ze nie takie bajerandzkie olejowo gazowe lecz zwykle. kupiłem je za 350 zł komplet. z wrocławia. była to okazja ale za długo by tu pisać dlaczego tak tanio he
Offline
Jeżol, jeśli kobieta na Ciebie leci to nic tylko się radować, a nie smucić!
Widzę, że masz fabryczne siedzisko na miniaturce to też dlatego, ja mam coś takiego (nie mogę teraz znaleźć innego zdjęcia z moto, kto zgadnie co to za rzadka maszyna ta czerwona? http://zapodaj.net/ffdc15144f119.jpg.html ) i też na mnie czasem jeszcze leci, ale to zależy od sytuacji na drodze
a dobijanie to sporadyczna sytuacja i racja głównie śmigam na 3, bo mi si nie podoba, że to tak klika i da się z 4 na 1 przejechać i nie wiem kiedy w końcu jest 3, a kiedy 4 ;/
Ostatnio edytowany przez mztka (2015-03-18 20:30:19)
Offline
ja mam u siebie obrócony mimośród ze względu na to, że moje Ohlinsy są krótsze niż seryjne amorki. Jedyny problem z obróconym mimośrodem jest taki, że trzeba się więcej pobawić przy naciągu łańcucha żeby koło prosto ustawić nic się nie obija
Offline
Użytkownik
nie wiedziałem ze można odwrócić mimosród. co to daje prócz zmiany wysokości siedzenia? czy tylko to?
Offline
Większą odległość pomiędzy osią a siedzeniem. AŻ tyle.
Offline