300 na zbiorniku. Jak więcej to się ciesz. Jak mniej to albo serwis, albo delikatniej z manetką. Test na autostradzie nie jest miarodajny. Będziesz się jarał, że pali 5,25 po czym zjedziesz i zje 5,5 i stracisz 10% z zasięgu...
Offline
ja myślę, że jak faktycznie się postarasz jechać ze stałą prędkością 90-110 na najwyzszym biegu i masz wszystko fabryczne oprócz tej zębatki to ja myślę że 4,4-4,6 jest w twoim zasięgu i jeśli nie masz filtra paliwa bo ten przynajmniej u mnie skraca zasięg bo się zapowietrza i trzeba czekać na niego na poboczu, aż go rezerwa zaleje i dalej będzie ciągnął. czyli na 17 litrach zrobisz według mnie 380km, jestem niepoprawnym optymistom
Ja taki test robilem w 550 (ale przerabianej i to gruntownie) i na zmiennym terenie przy takiej stałej prędkości zszedłem właśnie do 4,5
Ostatnio edytowany przez mztka (2015-03-31 09:56:42)
Offline
Jeszcze nie, przynajmniej nie według przedstawionych tutaj założeń.
Z plecaczkiem i bagażami przejadę 300km na baku, łącznie z rezerwą. Przypuszczam, że w pojedynkę i poniżej 5 tysięcy obrotów zrobię 400km. Ale nie weryfikowałem tego jeszcze.
Offline
Duży wpływ na komfort i spalanie pewnie też ma akcesoryjna owiewka:) jak na razie 285km na baku. Test będę musiał przeprowadzić. Rozumiem, że liczy się jednorazowy przejazd?
Offline
Tak, myślałem o jednorazowym teście długodystansowym.
Offline