Jeśli chodzi ci o średnicę wlotu (tam gdzie nachodzą gumowe łączniki od Airboxa) to jest tam 50 mm
Offline
Jachoo, mógłbyś jeszcze zmierzyć odległość wlotów gaźnika od ramy. Chodzi mi o to jakiej długości kubki wejdą. Niestety nie mam teraz gaźnika i nie mogę sam wymierzyć a chcę zamówić te kubeczki i zrobić testy.
Offline
Dla takiej inicjatywy jestem w stanie to zrobić Z tego co pamiętam to wydaje mi się że było to ok. 60 mm, ale sprawdzę dokładnie wieczorem jak będę w domu. Kiedy planujesz to zamontować i testować? Pytam bo najprawdopodobniej na zlot pojadę na standardowym airboxie ale po powrocie chciałem zacząć kombinacje. Może mnie uprzedzisz i uda ci się znaleźć sposób wcześniej a wtedy ja bym skorzystał na twojej wiedzy
Offline
Planuję zamówić kubki dziś/jutro, więc za około tydzień będę je miał. Jestem na etapie podłączania elektryki i chowania kabli. Za jakieś 2 tygodnie poprowadzę maszynę do znajomego mechanika i będziemy kombinować ze składem mieszanki i z dyszami Oczywiście jeśli coś wyjdzie z tego to wrzucę przepis na forum
Offline
No więc odległość od końca gaźnika do poczatku ramy wynosi dokladnie 62 mm (przy zachowaniu walca tej samej średnicy co wejście gaźnika czyli 50 mm). Głębokość osadzenia tegoż walca, stożka czy lejka na gaźniki to dodatkowe 9 mm. Najbardziej moim zdaniem optymalna długość całkowita dorobionych lejków powinna wynosić 60 mm biorąc pod uwagę rozszerzenie lejka w tylnej części i możliwość jego założenia na zamontowanym gazniku. Chyba ze średnica tylna będzie dużo większą niż te 50 mm to trzeba by wziac na to poprawke bo rama idzie pod kątem wiec im wyżej tym odległość do gaźnika się zmniejsza.
Offline
Jeśli lejek w najszerszym miejscu będzie miał z 6,5 - 7 cm średnicy to może być 6 cm długości razem z mocowaniem. Nie robiłbym za krótkiego bo będzie to źle wyglądać, tym bardziej że to 6 cm to już jest dość mało. Nawet jesli okaże się że nie wchodzi (w co wątpię) to można go delikatnie pilnikiem podszlifować u góry i będzie to praktycznie niewidoczne.
Offline
Kazałeś mu wypchać je bardziej żeby trochę przytłumić dolot?
Offline
Nie kazałem, ale on zna temat, więc powinien wiedzieć co z tym zrobić. Robił do swojej cb750 ( to też jest czterocylindrowa rzędówka ) i miał podobne problemy jak my.
Kuźwa mam ogromną nadzieję, że to zadziała, bo nie mam już miejsca na standardowy filtr.
Ostatnio edytowany przez grzybeks (2015-05-05 10:39:15)
Offline
jest o wiele za nisko powino byś w granicy +- 0,5 mm ponad łączeniem komory pływakowej. czyli jakieś 1,5 cm wyżej.
Offline
w papierach dla 1100 jest + - 0,5 - 1 mm ponad łączenie, ale to chyba dotyczy wszystkich zephyrów Tylko się zastanawiam jak może być u ciebie tak mało bo raczej nie ma aż tak dużej regulacji w tym zakresie. Stąd moje pytania.Jak ja miałem ten problem z poziomem paliwa może nie aż taka różnica jak twoja, to się okazało że po zgaszeniu silniora na każdym był inny poziom i za każdym razem na innym gaźniku ale jak ustawiłem kranik na PRI i chwile odczekałem to było git.
Ostatnio edytowany przez siwy (2015-06-20 23:47:38)
Offline