Witajcie
Niedawno zakupiony Zephyr wystawia mnie na próbę cierpliwości ..Kręci ale nie odpala .Po wymianie świec filtra powietrza efekt ten sam .Zwiekszona moc akumulatora również nie pomogła w rozruchu.Przeczesane kable ubrane n nowe koszulki termokurczliwe eliminują zwarcie a tu dalej na żadnej fajce nie pokazuje się prąd .
Czy moje przypuszczenia że winą może być uszkodzony moduł zapłonowy są warte wzięcia pod uwagę ( moduły przecież to rzadkość jeżeli chodzi o wymianę ) gdzie jest prąd i gdzie leży błąd ?Czy ktoś może spotkał się z podobnym objawem ?
I tak na koniec mam jeszcze jeden dylemat ....pod zbiornikiem paliwa z głównej wiązki przewodów elektrycznych wychodzi odejscie dwóch kabli (czerwono żółte) zakończonych okrągłą damka w otulinie ..do czego służy to odejscie ???
Pozdrawiam
Ostatnio edytowany przez skaryf (2011-03-03 20:11:46)
Offline
Sprawdź bezpieczniki i cewki. Cewki są podłączone? Nie pomyliłeś kolejności podłączenia cewek? Jak sprawdzasz czy jest iskra? W serwisówce masz dokładną procedurę.
Nie wiem o jakiś kablach mówisz, zrób zdjęcie.
Offline
Witam.Dawno już to było ale sie przytrafiło w moim tysiaku z tego roku co twój. Ja byłem w dość trudnej sytuacji bo przyczyny były dwie 1)uszkodzona wiazka z impulsatorów 2)poprostu stary już wyłącznik zapłonu bardzo słaby styk .W twoim przypadku stawiam na 2.
Offline
jeżeli te kable są zakończone tzw. oczkami (tak przynajmniej rozumiem z Twojego posta) to najprawdopodobniej są to masy i powinny być podłączone przy cewkach do masy, bez tego właśnie nie będzie iskry. ale lepiej zrób zdjęcie
Offline
jeszcze jest jedna opcja najgorsza. padl modul;/
Offline
Uploaded with ImageShack.us
Witajcie
Dziękuję za zainteresowanie oraz cenne podpowiedzi
Włącznik zapłonu ,bezpieczniki oraz cewki są w 100 % sprawne
Zacząłem od zdjęcia bo nie daje mi spokoju wolne oczko wychodzące z wiązki pod zbiornikiem a odczytanie schematu z rozróżnieniem okablowania w moim przypadku graniczy z cudem.... W sprawie iskry pozostaje chyba jeszcze tylko sprawdzenie modułu zapłonowego ..
Pozdrawiam
Ostatnio edytowany przez skaryf (2011-03-07 19:12:42)
Offline
ceki są dobrze podłączone? Jeśli tak to zobacz czy w kostce doprowadzającej przewosu do moduły nie masz jakieś rdzy, oczyść ją i sprawdź czy jest przejście do od kostki do cewki.
co do tych przewodów - nie nie mam pojęcia od czego. Co to jest na końcu tych przewodów (ten walec)?
Ostatnio edytowany przez krowa (2011-03-08 20:44:11)
Offline
Witam w niemieckiej serwisówce twoje kabelki to (red/yelo) R/Y i biegną do lewej ręki na kierownicy tylko ze ten wolny "pin" spowodowany"jest wersją dla Itali i ma związek z blokad rozrusznika która to znajduje sie przy dźwigni sprzęgła.Powiedz mi przyjacielu czy wciskasz sprzęgło przy odpale ? bo jeśli nie to polecam jeśli kupiłeś ITALIAŃCA . Pozdrawiam.
Offline
Witajcie
Po weryfikacji elektrycznej wszystkich podzespołów diagnoza wskazuje na uszkodzony impulsator .Stąd pytanie..jeżeli któryś z Was panowie słyszał o szybko dostępnym kompletnym z tarczą, bądź samej wiązce impulsatora...jestem w silnej potrzebie zakupu .Raz jeszcze dziekuję za zaangażowanie i w cenne podpowiedzi
Offline
http://cgi.ebay.pl/Zephyr-1100-Typ-ZRT1 … 563fdec76b
w polsce raczej nie znajdziesz musisz sciagnać
Offline