Nominalnie powinno być 1 3/4 do 2 1/2 obrotu wykręcone.
Regulacja polega na wkręceniu śruby na maksa i od tego miejsca wykręcanie określona ilość obrotów. Podałem Ci dane z serwisówki, w twoim przypadku wykręcić trzeba będzie więcej. W każdym gaźniku tyle samo. Najlepiej wykręcać co 1/4 obrotu i sprawdzać co się dzieje.
Ponizej przekrój gaźnika. Śruba o której mowa jest od dołu gaźnika.
Offline
rafi068 napisał:
Nominalnie powinno być 1 3/4 do 2 1/2 obrotu wykręcone.
Regulacja polega na wkręceniu śruby na maksa i od tego miejsca wykręcanie określona ilość obrotów. Podałem Ci dane z serwisówki, w twoim przypadku wykręcić trzeba będzie więcej. W każdym gaźniku tyle samo. Najlepiej wykręcać co 1/4 obrotu i sprawdzać co się dzieje.
Ponizej przekrój gaźnika. Śruba o której mowa jest od dołu gaźnika.
http://fotoo.pl//out.php?i=1070869_keih … iagram.jpg
Nieprawda w kazdym gazniku pilloty beda inaczej ustawione. Identycznie ustawione piloty beda na nowych gaznikach. Kazdy gaznik ustawia sie osobno, najpierw powietrze potem synchro
Offline
Cześć, spojrzcie na filmik czy u Was jest podobnie, szczegolnie mnie martwi reakcja na odkrecenie manetki pod koniec filmiku,
http://patrz.pl/film,moj-film-mp4,147297.html
Offline
W moim 550 jest podobnie, u siebie poodkręcałem piloty każdy po około 4 obr.
Teraz jak silnik rozgrzany to z obrotów schodzi bardzo ładnie, z tym że wolne obroty wtedy są praktycznie na samym końcu regulacji pokrętłem.
Moim zdaniem coś mam nie tak w dalszym ciągu z gaziorami i sam chyba je wyjmę na stół, rozmontuję na kawałki i wszystkie o-ringi wymienię.
Ktoś na forum już to robił, nawet podawał dokładne wymiary o-ringów gdzie i jakie.
Potem piloty na fabryczną, do moto, rozgrzać, ustawić piloty, synchro i powinno banglać jak ta lala.
Offline
Wyśli go do innego mechanika, to jakaś masakra, za wolno się wkręca za wolno schodzi, bardzo kiepsko spala mieszankę. Poniżej masz linka jak mój się wkręcał na niewyregulowanych gaźnikach przed regulacją pilotami i przed synchro.
https://www.youtube.com/watch?v=0IViNdDjSPo
jest w necie bardzo dużo opinii i informacji że ZR maja gaźniki które jest bardzo ciężko doprowadzić do ładu. Bull shit, osoby które zabierają się za tą prace w mojej ocenie są niekompetentni i potem finał jest taki jak u Ciebie. Są delikatne, wystarczy je porządnie zrobić i niema z nimi najmniejszych problemów.
Offline
No nie powiem, jest roznica....w przyszly wekend jade do mechanika jak bedzie sucho
Pudelski7 napisał:
Wyśli go do innego mechanika, to jakaś masakra, za wolno się wkręca za wolno schodzi, bardzo kiepsko spala mieszankę. Poniżej masz linka jak mój się wkręcał na niewyregulowanych gaźnikach przed regulacją pilotami i przed synchro.
https://www.youtube.com/watch?v=0IViNdDjSPo
jest w necie bardzo dużo opinii i informacji że ZR maja gaźniki które jest bardzo ciężko doprowadzić do ładu. Bull shit, osoby które zabierają się za tą prace w mojej ocenie są niekompetentni i potem finał jest taki jak u Ciebie. Są delikatne, wystarczy je porządnie zrobić i niema z nimi najmniejszych problemów.
Offline
tina napisał:
No nie powiem, jest roznica....w przyszly wekend jade do mechanika jak bedzie sucho
Pudelski7 napisał:
Wyśli go do innego mechanika, to jakaś masakra, za wolno się wkręca za wolno schodzi, bardzo kiepsko spala mieszankę. Poniżej masz linka jak mój się wkręcał na niewyregulowanych gaźnikach przed regulacją pilotami i przed synchro.
https://www.youtube.com/watch?v=0IViNdDjSPo
jest w necie bardzo dużo opinii i informacji że ZR maja gaźniki które jest bardzo ciężko doprowadzić do ładu. Bull shit, osoby które zabierają się za tą prace w mojej ocenie są niekompetentni i potem finał jest taki jak u Ciebie. Są delikatne, wystarczy je porządnie zrobić i niema z nimi najmniejszych problemów.
do tego co je robił ? )
Offline
pierdole go i to 700 co u niego zostawilem, juz wiecej mnie nie zobaczy....jade do kolesia z gdyni
crazyduck napisał:
tina napisał:
No nie powiem, jest roznica....w przyszly wekend jade do mechanika jak bedzie sucho
Pudelski7 napisał:
Wyśli go do innego mechanika, to jakaś masakra, za wolno się wkręca za wolno schodzi, bardzo kiepsko spala mieszankę. Poniżej masz linka jak mój się wkręcał na niewyregulowanych gaźnikach przed regulacją pilotami i przed synchro.
https://www.youtube.com/watch?v=0IViNdDjSPo
jest w necie bardzo dużo opinii i informacji że ZR maja gaźniki które jest bardzo ciężko doprowadzić do ładu. Bull shit, osoby które zabierają się za tą prace w mojej ocenie są niekompetentni i potem finał jest taki jak u Ciebie. Są delikatne, wystarczy je porządnie zrobić i niema z nimi najmniejszych problemów.do tego co je robił ? )
Offline