wyjaśnicie mi łopatologicznie czym się różni: DID 525 VX 108 x-ring od DID 525 VX G&B 108 złoty x-ring - czyli 'zwykły' od 'złotego'? Czy poza akspektem kolorystycznym i +10 do lansu jest jakaś wartość dodana?
Offline
Ja mam Yama do Ciebie inne pytanie, jak ze wzgledu serwisowego (w koncu całymi dniami siedzisz przy moto i pewnie niejedno widziałeś), jak sprawuje się smarowanie kropelkowe łańcuch i czy jest sens w coś takiego zainwestować.
Sorry za
Ja stosuje i polecam Did-a wzmocnionego. Warto. A złote wersje to tylko walor estetyczny
Offline
@marecki - jeżeli jest DID złoty to jest wzmocniony.
@Pudelski - Nie siedzę całymi dniami Jeżeli dobrze założysz i ustawisz scottoilera to warto. Przy posiadaniu centralki polecam sprej. Co 300 km lub co deszcz.
Ostatnio edytowany przez Yamamoto (2019-03-14 10:55:21)
Offline
Najmocniejsze są Xw ringowe. Najlepiej Did albo RK, unikajcie Irysa i innych dziwnych
A scotoiler pasuje do Zephyra jak świni siodło to do enduraków i krosów się nadaje
Offline
PalaszD napisał:
A scotoiler pasuje do Zephyra jak świni siodło to do enduraków i krosów się nadaje
Bo? A co z ZR 550?
Offline
Jakby ta cała aparaturę ze zbiornikiem sprytnie zamaskować pod plastikami to w czym przeszkadza ??? dysze mozna zamontować tusz przy silniku i cały system będzie niewidoczny.
Offline
czyli rozumiem, że jak x-ringowy to wzmocniony, a czy złoty, czy nie złoty to kwestia koloru
Offline
tak - patrz na oznaczenia, a kolor kolorem - możesz sobie nawet zielony poszukać teraz są różne takie kolorowe nawet są chyba spraye do łańcuchów
Tego Scootoilera nie ma za bardzo gdzie schować, bo przecież schowek to taki, że paczka fajek ledwo wlezie oprócz narzędzi nie rozumiem, w czym problem co 300km psiknąć kettenem ustawić właściwą dawkę na tym nie jest tak łatwo, potem wszystko zarzygane olejem łącznie z felgą i oponą.
Są sposoby, żeby posmarować samemu łańcuch, jak nie ma centralki
Offline
Nie no Damian żaden problem, tak tylko się nad tym zastanawiałem bo jak wpadniesz w deszcz konkretny to zaraz smar jest wypłukany i z tego powodu sie nad tym zastanawiałem. Nie widzę żadnego problemu w smarowaniu w sposób standardowy.
Offline
W sobotę cyknę fotki lub filmik, to wam pokażę jaką sobie zmajstrowałem centralkę dla Rexsia.
Poprzedni właściciel chyba miał to ustrojstwo, bo cały wahacz ujebany smarem. Jeszcze naklejka została po kanapą.
Offline
hehe Dawid - wiadomo - to są przypadki losowe nawet jak jedziesz w deszczu to na łańcuch dostaje się mnóstwo syfu z drogi i jak do tego dodasz jeszcze oliwę ze Scootoliera to już całkiem ładny galimatias
Zawsze fajnie mieć mały kettenspray pod siedzeniem obok narzedzi
temat już schodzi na
Offline
Będę niedługo zmieniał łańcuch i zębatki. Chciałem zapytać czy jest sens montować do Zephyra 1100 łańcuch D.I.D 530ZVM-X czy może D.I.D 530VX w zupełności wystarczy ? I jeszcze jedno - jakie zębatki są lepsze Sunstar czy JT ?
Offline
Zvmx wytrzyma o wiele wiekszy przebieg niz zwykly. Ocxywiscie przy regularnym smarowaniu. Mam taki w 550 z tym ze 520zvmx i naciągam go tylko na wiosne 530 zalozylem teraz do Gpz. Zobaczymy co sie bedzie dzialo, ale mysle, ze tez bedzie ok pod wzgledem wyciągania się.
Offline
Cenowo jest spora roznica. Ja dalem 460 za did vx złoty z zębatkami JT. czeka na założenie. Ostatnio mialem Rk najmocniejszy i wcale tak dlugo nie wytrzymał...
Offline
PalaszD napisał:
Cenowo jest spora roznica. Ja dalem 460 za did vx złoty z zębatkami JT. czeka na założenie. Ostatnio mialem Rk najmocniejszy i wcale tak dlugo nie wytrzymał...
Bo miałeś wujowo zakuty.
Kacper musisz sobie zadać jedno zajebiście ważne pytanie. Albo dwa.
Robisz dla siebie czy na sprzedaż?
To pasja czy zabawka?
Offline