Ja bym takiego obrzyna skitrał
http://bikeglam.com/street-fighter-retr … mb-cycles/
Offline
Yama - i na koniec takie kuferki sobie zapodaj
http://corbin.com/kawasaki/zrx11_bags.shtml
Offline
5eba napisał:
qwa, ales przykitral w wczesniejszych fotach ten bak po lewej stronie, co z nim zamierzasz zrobic?
w pyte roboty masz przy nim, juz slysze ten wydech <rozmarzony>
coz.. wow to jednak zrx 1200 czyt. def. lokomotywa powodzenia Yama!
ps. ze wzgledu na gabaryty kulturystyczne ofcoz, zdecydowanie lepiej wygladasz na nim niz na spryciaq odjezdzajac wtedy z Pruszkowa
Prościej było kupić większego sprzęta niż schudnąć. Boli. Ale cały czas próbuje….
Zbiornik będzie nowy. Niestety. Blacharz stwierdził, że nie warto jak za 200/300 jest nawowy, a za pincet dobry.
[
szparag86 napisał:
Ja bym takiego obrzyna skitrał
http://bikeglam.com/street-fighter-retr … mb-cycles/
Ładny, ale kupiłem ZReXa z innym planem. Starzeję się, bo mała szyba i dwa lusterka są w planie.
PalaszD napisał:
Yama - i na koniec takie kuferki sobie zapodaj
http://corbin.com/kawasaki/zrx11_bags.shtml
Widziałem je. Myślałem, że to jakaś wydumka. Frędzle w mojej duszy płaczą. Taki pijękny bagier….
Problem jest ze stelażami na sakwy boczne. Oglądnąłem stelaż pod kufer centralny i chyba skończy się dostawianiem uszów montażowych do stelaży. Bo firmowych stelaży nie ma. A z motosteel nie chcę brać, bo są zbyt retro. Będzie rzeźba
Offline
zbyt retro
Zbyt retro???
Offline
No co? Tak jak pisałem mam fury retro i neoretro. Czas na modern. W stylu lat 2000:P zwłaszcza, że się przełamałem i ma chłodzenie cieczo.
A okrągłe rurki nie bardzo pasują co ZRXa.
AAA gdzyby nie
http://www.bikeeco.com.pl/
to bym go nie miał
Offline
dokładnie - sprzęt z nowszej epoki to nie ma go co postarzać
ma być nowocześnie i mi się to podoba
Yama przekonał się do cieczy, to za chwilę przekona się do wtrysku
Offline
No ZZR1400 to chyba tylko na srysku jes co nie?
Offline
Tak to jest lokomotywa nie tylko wtrysk, ale i sporo innych bajerów nowoczesnych.
We Wrześni stoi taki biedny od ponad pół roku - cena zaczynała się od 22999 dziś jest za 17999 a pewnie za 15 by poszedł może se na FJR zamienię
Offline
Dobra mały update.
Pod choinką znalazłem Pipercrossa dedykowanego ZReXowi.
Na urodziny dostałem bak z ZRXa 1100 i owiewkę z Z 750. Nic do niczego nie pasuje. Będzie rzeźba.
Na szybko, robione po ciemku i kalkulatorem. Jaram się strasznie.
Ostatnio edytowany przez Yamamoto (2016-01-20 15:20:13)
Offline
Yama, może se zapodasz taką konserwę
http://olx.pl/oferta/tlumik-kawasaki-zr … 6d6170e06b
cyt. "Dźwięk ładny basowy, dodatkowo po odpuszczeniu manetki fajnie strzela z efektem ognia z wydechu."
Ostatnio edytowany przez woj191 (2016-02-25 14:48:31)
Offline
Napis HRC mnie odrzuca.
Offline
Haha ktoś skrócił prawdopodobnie zgruzowaną Joszirure i już by 150zł chciał skroić za krótki do ZRXa
Offline
Drgnęło.
Silnik rozbabrany. Łańcuszek nierządu nowy (cena w Kawasaki 150 zł. Zamienników brak).
Ciekawostka: napinacz łańcuszka jest taki sam jak w ZR7/zr550.
Gaźniki wyczyszczone - zostawiam podgrzewanie wodne.
Ciekawy jest system rozrządu - nie ma typowych szklanek, są koniki pomiędzy wałkami rozrządu, a zaworami.
Cwaniaki z Kawasaki są nie do podrobienia. Ramy w 1100 i 1200 różnią się:
-mocowaniem cewek
-mocowaniem podstawy zbiornika.
Samo moto to ZRX 1200, zbiornik to ZRX 1100. Musi być dopasowanie z użyciem szlifierki
Zbiorniki też się lekko różnią.
1100 ma wyposażenie jak z Zephyrze (inna klapka, kranik, czujnik paliwa - części z lat 90-00)
1200 ma już nowsze elementy i różni się budową, tak jakby nowa fala części po fabryce zawiała.
Cieszę się jak głupi, bo stelaże są blaszanne, a nie na trytrytcce i ślinie.
I udało się zgrać zegary z ZRXa z owiewką z Z 750
Jak tylko powstanie stelaż, to pozostaje spora inwestycja pieniężna w malowanie, piaskowanie, wydechy, pierdoły typy kierownica,przewody, naklejki w kolorze Line Green.
Ostatnio edytowany przez Yamamoto (2016-05-16 14:19:50)
Offline
to kiedy wyjedziesz na drogi staruszki straszyć? pokaż fotę mordki, ciekaw jestem jak wygląda
Offline