Nowy użytkownik
Witam, od jakiegos czasu szukam dla siebie Zefirka i w okolicy mojego miejsca zamieszkania trafilem takie ogłoszenie http://otomoto.pl/oferta/kawasaki-zephy … yqMIH.html
Powiedzcie mi proszę co sądzicie o tym egzemplarzu ew. sprzedającym jeśli ktoś mial z Nim do czynienia
Pzdr
5
Offline
wybebeszony wydech, brak osłon airboxa i nierówno wytarte przełączniki, to tak na pierwszy rzut oka. Ciekawe jak pracuje silnik, bo to najważniejsze.
Cały potraktowany plakiem, na zdjęciu wygląda obiecująco
Offline
No i cena też obiecująca... moim zdaniem za wysoka... ale wiadomo każdy ceni to co ma
Wszystko co napisał Rafi się zgadza dochodzi jeszcze koszt rejestracji...
Tarcze ma od modelu 1995 wzwyż...
poszukaj jeszcze innych egzemplarzy - i za 3500 możesz wyrwać coś ciekawego. Pytanie tylko, czy wolisz dać więcej i mieć "lalunię" czy przyoszczędzić trochę i samemu doprowadzić moto do perfekcji.
Musisz też pamiętać, że kupując piękny motocykl czy zaniedbany to i ten i tamten będą musiały być dalej doinwestowane ze względu na swój wiek - chodzi o elementy eksploatacyjne - opony, króćce ssące, zestaw napędowy...
Offline
Powiem tak obydwu przedmówców ma rację, ja bym za ta kasę na pewno nie kupił 550, na forum jest w tej kasie piekna 750.
Weź pod uwagę że wizualnie doprowadzić do takiego nie jest trudno. Cały efekt tutaj robi wypolerowany lakier i korektory w ladnym stanie + odpowiednio obrobione zdjęcia.
Jest to Handlarz wie zakładam że motocykl jest podpicowany wizualnie pod sprzedaż, Wątpię żeby były jak należy sprawdzone zawory łańcuch nierzadu gaźniki czyszczenie + synchro no i napęd.
Aby to stwierdzić trzeba by na nim pojeździć ale i tak bym zakładał że p sezonie będzie to do roboty. Weź pod uwagę że sprzęt jest ściągnięty z zagramanicy więc osoba bedaca w jego posiadaniu napewno nie przepłaciła. Na wszelki wypadek do ceny należy doliczyć jeszcze 1500 zł na rejestracje i serwis
Offline
Zgodzę się z Pudelski7. Widać że maszyna jest picowana pod sprzedaż, a żaden handlarz raczej nie kupuje sprzętu za górną granicę ceny rynkowej. Zdecydowanie nastawiają się na okazje cenowe żeby dołożyć swoją marżę i szybko sprzedać. Oczywiście nie można wykluczyć tego że być może naprawdę poprzedni właściciel dmuchał i chuchał na moto ale to można zweryfikować jedynie przy dokładnych oględzinach na miejscu. Sprawdzając kompresję na sucho i mokro można stwierdzić na szybko w jakim stanie jest głowica i układ tłokowy. Ciśnienie oleju wkręcając manometr. Skrzynia biegów i sprzęgło w teście drogowym. Resztę wzrokowo, czyli stan łbów śrub, wszelkie podmalowania, pęknięcia itd.
Offline
Cóż o Biker-Zone trochę było gadane na Trójmiejskim forum.
Ogólnie ludzie co kupowali od nich nie mówią o nich źle.
Goście dają 3 dniową gwarancję, że jak znajdzie się usterkę to robią. Mają swój warsztat.
Ludzie pisali że z gwarancji się wywiązują.
Nie pamiętam czy pozwalają na test drajw ale chyba tak, najprościej zadzwonić i się zapytać. Może nawet pozwolą pomierzyć komprechę.
Co do wybebeszonego wydechu to jajca ma na swoim miejscu, więc jeżeli już to jakąś przegrodę wywalili. Mój tak ma a działa git i jakoś strasznie głośny nie jest (nieco głośniejszy od pozostałych ale w normie się mieści).
Brak osłon airboxów mnie nie dziwi. Często pękają te plastikowe pyćki na które je się montuje. U mnie są klejone.
Trzeba iść i się przejechać innej drogi nie ma, możemy się zgadać bo ja z Gda jestem to podjadę i pomogę sprawdzić egzemplarz.
Offline