Daras napisał:
po 2. cel osiągnięty! jest dyskusja, wszyscy wiedzą, że można kupić oryginalne części do 20 letniego moto.
Ja im kibicuję, tylko ten stelaż od bocznych kufrów - porażka! Mam lepszy na sprzedaż !
Stelaż im zaproponuj. Do 20 letniego to pikuś. W Niemcach można kupić fabrycznie nowe do MACH III. A u nas nie:(
Offline
I co? I cisza?
Nie ma informacji, ani na Kawasaki Kraków, ani na motovoyager.
Tak ładnie żarło i zdechło?
Edit.
Na swoim fejsbuku Kawasaki Kraków stwierdziło, że prace trwajo....
Ostatnio edytowany przez Yamamoto (2016-08-09 14:27:47)
Offline
coś się ruszyło, wydali 13kpln na części...
http://motovoyager.net/2016/09/motovoya … ie-gotowy/
Offline
Oo właśnie, bo już myślałem, że sie poddali Te 60 pozycji to tylko silnikówka, a tutaj jeszcze cała reszta, hamulce, zawieszenie, Napęd, opony... obstawiam drugie tyle
Offline
Spece z serwisu Kawasaki kupując motocykl tejże marki nie zorientowali się że nie ciągnie na jednym garze? Powoli żałuję że wybrali akurat Zephyra do tej misji. Rzucając koszt naprawy samego silnika (w teoretycznie sprawnym motocyklu w dobrym stanie) na poziomie 13 tys. staje się to odstraszaczem dla potencjalnych kupców tego modelu. Po przeczytaniu tego każdy pobiegnie po seven fifty
Offline
trochę słabo to świadczy o tych specach, no chyba że tak trudno sie zorientować, że na 1 gar nie idzie, ja tam nie wiem, nie znam się...
koszty części do silnika na poziomie 13 tysi to jakaś masakra i raczej odstraszacz dla ludzkości...
Offline
Ja w ogóle tego nie kumam, z tego co piszą wyraźnie widać, że kupili rompla w stanie po agonalnym. W zasadzie robią i wymieniają wszystko, co ważne a przecież za 13k można kupić 750-kę w stanie kolekcjonerskim... Gdzie tu sens?
Offline
A ja to widzę tak:
Kawasaki (firma) pokazuje, że możesz reanimować każdego szrota.
Ich klient docelowy to nie zapaleniec, który liczy każdy grosz, tylko pan X, którego stać na taką reanimację. On wyłoży kasę i będzie
miał motocykl, do którego wzdychał w latach młodości. A po kilku latach go sprzeda panu Y, który zawsze chciał mieć taką maszynę,
a nie ma czasu na pierdzielenie się z naprawami. U pana X i Y kasa to nie problem.
Offline
Ja rozmawialem z Nimi na targach - przy rozmowie był też obecny Rafi - Oni specjalnie szukali lekkiego rumpla, chodziło im głównie o to, aby maszyna wizualnie nie odbiegała za bardzo od oryginału. W ich założeniu mieli go odpcować na oryginalnych częściach i zrobić wyprawę w Alpy Szwajcarskie wspólnie z Z800, gdzie miała zostać ukazana różnica pokoleń.
Z tego co mi się jednak grubo wydaje to chyba koszty ich z lekka przerosły, poza tym już chyba nie czas na wypad w Alpy, bo za chwilę tam śnieg spadnie
Może wyprawa odbędzie się za rok??
Offline
Prawdopodobnie pojadą za rok, bo teraz to zima panie zima. Ja się "obawiam", że tak odrestaurowany Zephyr może lekko zawstydzić Z800 i się okaże, że ta różnica pokoleń wcale nie jest taka duża, jak się wydawać by mogło
Offline
JACHOO napisał:
Spece z serwisu Kawasaki kupując motocykl tejże marki nie zorientowali się że nie ciągnie na jednym garze? Powoli żałuję że wybrali akurat Zephyra do tej misji. Rzucając koszt naprawy samego silnika (w teoretycznie sprawnym motocyklu w dobrym stanie) na poziomie 13 tys. staje się to odstraszaczem dla potencjalnych kupców tego modelu. Po przeczytaniu tego każdy pobiegnie po seven fifty
W 100 % zgodzę się z Tobą, no i jesli bym był na etapie kupna też pobiegł bym po moto ze skrzydełkami .
Przejrzałem listę części wydaje mi się że mogli ich ilość o wiele zmniejszyć, Dużo części to zbędny zakup wydaje mi się, ale mogę się mylić. i tez jestem pełen podziwu jak szpecę z kawy mogli stwierdzić że moto pracujące na 3 ładnie pracuje, przecie te kawy z natury ładnie nie pracują, nawet te sprawne.
Offline
Dla lepszego porównania powinni dopuścić do wyprawy zephyra który jest serwisowany "normalnie" w nieautoryzowanych serwisach lub w domowym garażu na częściach ze sklepów motocyklowych. Myślę że jeżdżący na bieżąco zephyr nie powinien mieć żadnego problemu z pokonaniem trasy jaką założyli.
Offline
Mógłbym zgłosić swojego z przebiegiem 95kkm do rywalizacji z tym nowym
Offline
Borknagar napisał:
Mógłbym zgłosić swojego z przebiegiem 95kkm do rywalizacji z tym nowym
Ja też z chęcią się stawię.
Offline