Chejka kolego zapytam jakie paliwko nalałeś?
może jakie 98 albo wzbogacony jakiś wynalazek, może zapodaj jakiś lotos i będzie git
Zacznijmy od prostych rozwiązań np. pływak zablokowany i daje paliwa na fol poziom paliwa sprawdzic trzeba'.
Grzeje się tylko ten jeden czy pozostałe potem też?
Ostatnio edytowany przez siwy (2017-12-14 17:29:04)
Offline
Siwy ja Zephem jeżdzę od 3 lat tylko na 98 i nic się u mnie niepokojącego nie dzieje....
Offline
Paliwo normalne 95 na lukoilu kupione, po świętach umówiłem się z mechanikiem i będziemy grzebać w gaźnikach jak będą git to sprawdzimy zapłon czy jest dobrze ustawiony, no i czy zawory są w porządku
Offline
Damianie nie czarujmy sie twoja machina już troche obleciała tego świata myślę że wzbogacone paliwo mu już nie zaszkodzi.
Ten okaz jest stosunkowo świeży, ale nie upieram się przy swoim tylko nie jestem za pochopnym grzebaniem w gaźnikach .Wielu z
nas się przekonało że posezonowe "synchro gaźników" stało się koszmarem dla właściciela i jego mechanika Przynosząc wiele kłopotów.
Offline
Widzisz a ja uważam że nie ma co się bać gaźników tylko trzeba to zrobić z chirurgiczną precyzją.
Offline
Ja tam moich nie tykam, bo membranę mam jedną lekko pękniętą, ale na razie chodzą OK, tylko synchro mi kumpel robi raz na sezon
Offline
Tylko ilu znasz chirurgów co mają pojęcie co robią i potrafią dokonać dzieła.
Jak do tej pory to ja słyszę tylko "nie jestem do końca zadowolony z efektu"
a kase jaką wiara wydaje za snchro to głowa boli.
Kończąc temat to powiem jedno mam zr od 16 lat i do gaźników nie zaglądałem nigdy raz jeden
może 10 lat temu z ciekawości zapiołem zegary i pokręciłem jedną śrubka , sprawdziłem stan membran.
Trzymam kciuki bym nie musiał nic grzebać przez następne lata.
Offline
No ja mam swojego magika, co mi wszystko ogarnia w motongach - na szczęście i to w znikomej monecie na dodatek...
Offline