Takie cos mi chodzi po glowie, musze miec jakies moto na dalsze wypady, ale turystuki mi sie nie podobaja. Co Wy na to, jedzil ktos takim?
https://www.otomoto.pl/oferta/triumph-s … zo4B6.html
Offline
Co to daleka turystyka?
Nie taniej kupić stelaże i kufry do Całkowitego Braku Rozumu?
ZZR 1400, Hajabusa w to celuj.
Bo naked do turystyki to średniawo. W moim ZetoReksie jest...dość tak mimo owiewki i większej szyby. Jak musi być fura spod znaku damskiej bielizny to może Triumph Sprint 955 st
Ostatnio edytowany przez Yamamoto (2017-12-31 01:24:33)
Offline
Moim zdaniem cena nie adekwatna do stanu. Poza tym zgadzam się z chłopakami że do turystyki Speed Triple średnio się nadaje, no i te trzy cylindry ... Jak szukasz czegoś oryginalnego to patrzyłbym na BMW R1100S - mocny, stosunkowo dobra ochrona przed wiatrem i silnik nie do zajebania (chyba że zaliczysz szlifa i wyrwiesz cylinder)
Offline
Speed tripple jest do katowania, a nie do turystyki do turystyki obowiązkowo owiewka FJR1300 albo honda Pan European... Ewentualnie GTR1000 z tych starszych albo GTR1400 z tych nowszych
Offline
Dzieki za opinie, ale takie rzeczy jak FJR1300 albo honda Pan European to nie dla mnie BMW i owszem, ale R1100S jakis brzydki a te ladniejsze to nie na moja kieszen. Hayabusa- taaak i czytalem w gazecie, ze ludzie na nich kupe kilometrow po Afryce (chyba) zrobili, ale chyba dla mnie jednak za duza . Dalsze wypady- mam na mysli do 4.000km. Zefirem tez tyle zrobilem i calkiem przyjemnie bylo (bez owiewki), ale niestety instalacja el. nie wytrzymala cisnienia.
CBR ze stelazami ... nieeeee Zreszta glownie mi chodzi o wygodna pozycje za kierownica, wyglad motocykla i niezawodnosc. Sakwy, tankbagi itp zawsze mozna zalozyc na wszystko.
Offline
NTV 650. VX 800 VFR 750 GSXF 750 jajko..
Gdzieś Ty 4 k km nakręcił na jednej trasie?
Offline
Jak zależy Ci na wygodniej pozycji to zdecydowanie FJR i honda Pan European , na VFR nie wygodnie na dłuższą metę przynajmniej mi.
Najwygodniejszy motocykl na długie trasy, pożeracz kilometrów to penie Goldas.
Zapomniałbym o fajnym niezawodnym moto, jest jeszcze Przecie XJR1300, fajnie wygląda i fajnie jeździ.
Offline
kuzyn jest zachwycony BMW K1200 LT, jedyny minus jaki wymienił to zbyt dobra ochrona przed wiatrem - w 30'C upale jechał na stojąco
Offline
Yamamoto napisał:
NTV 650. VX 800 VFR 750 GSXF 750 jajko..
Gdzieś Ty 4 k km nakręcił na jednej trasie?
Nie pisalem, ze 4ke zrobilem, ale byle w Czechach zefirem pod Austria. Tydzien w siodle, po Polsce i Czechach. 3k bylo zrobione.
ps. pisalem tez ,ze turystyki mi sie nie podobaja wiec nie zamierzam kupowac. Szukam kompromisu Naked, wladnie wygladajacy i nadajacy sie do dalszej turystyki. Jezdzilem np. MT09 i zajebiscie mi sie na mim siedzialo, mysle , ze 4k to na nim nie problem.
Offline
mar33cki napisał:
kuzyn jest zachwycony BMW K1200 LT, jedyny minus jaki wymienił to zbyt dobra ochrona przed wiatrem - w 30'C upale jechał na stojąco
albo wlasnie jakies BMW np. R Nine....jak beda kiedys w normalnej cenie
Offline
Pudelski7 napisał:
Jak zależy Ci na wygodniej pozycji to zdecydowanie FJR i honda Pan European , na VFR nie wygodnie na dłuższą metę przynajmniej mi.
Najwygodniejszy motocykl na długie trasy, pożeracz kilometrów to penie Goldas.
Zapomniałbym o fajnym niezawodnym moto, jest jeszcze Przecie XJR1300, fajnie wygląda i fajnie jeździ.
XJR 1300 tak, brat ma takiego, zajebisty. Biore jeszcze pod uwage Suzuki GSX1400, mozna dostac za normalne pieniadze.
Offline
GSX1400 zje Cię finansowo - to pali z 9 litrów na 100 przy w miarę normalnej jeździe, a moment obrotowy zachęca, żeby odkręcać. Jaki masz budżet mniej więcej? Chcesz robić trasy po conajmniej 500km dziennie, czy raczej krótsze odcinki, ale np w ciągu kilku dni?
Offline
tina napisał:
Dalsze wypady- mam na mysli do 4.000km. Zefirem tez tyle zrobilem i calkiem przyjemnie bylo (bez owiewki),Zreszta glownie mi chodzi o wygodna pozycje za kierownica, wyglad motocykla i niezawodnosc. Sakwy, tankbagi itp zawsze mozna zalozyc na wszystko.
Napisał. Wypady 4 k km nakedem. Dla mnie szacun.
Offline