a ja zaryzykowałem i zamówiłem w cenie po 1zł/szt. w firmie specjalizującej się w o-ringach. ich wymiar w 1100 to śr. wew. 38mm, grubość 2,5mm.
zamówiłem wykonane z mieszanki NBR, ich właściwości niżej:
-kauczuk butadienowo-akrylonitrylowy
-wytrzymują temperatury od -40°C do +100°C
-dobra elastyczność
-odporne na oleje, paliwa, smary, płyny hydrauliczne
-niskie odkształcanie się pod wpływem nacisku
Offline
Wiesz co NBR-y to guma odporna na chemie (gumy nbr stosuje sie w sieciach kanalizacyjnych)ale moze byc problem z temperatura przy głowicy.
Offline
no wlasnie zachodzi pytanie jakia max temp. osiaga glowica w miejscu laczenia sie z kroccem.
edit//w zasadzie nie istotne sa inne czynniki procz niska i wysoka temperatura. z tego co sprawdzilem sa tez oringi z bardzo duza odpornoscia na temp. nawet do 200+ st. C. musze znalezc odpowiedz na pytanie jakia temp osiaga glowica przy kroccach, ciezko to znalezc.
edit// i odporny benzyne..
Offline
Użytkownik
Ja włożyłem zwykłe ze sklepu z oringami za 8 szt zapłaciłem 8zł i jest git jak narazie.
Offline
No dokładnie temperatura tutaj gra istotną role bo benzyna napewno ich nie uszkodzi. Ja już zamówiłem w serwisie troche się z tym gryzłem ale stwierdziłem ze to innwestycja na lata, nie mam zamiaru sprzedawać nikomu motocykla tylko robię go dla siebie.
Offline
ja nie skusze sie na oryg bo nie chce mi sie znow tyle czekac, ale intensywnie mysle nad oringami typu viton. odporne na paliwa i wysoka temp ok 200 st C. zajade w wawie do sklepu mam juz namiar.
Offline
To byłby strzał w "10" Maszyna już poskładana ??
Offline