tina napisał:
Jeszcze w sumie nie spawdzalem, ale chyba swieca jest zalewana przez olej i jest mokra.
Jeśli wykręcałeś świece z 4 cylindra i jest mokra, to sprawdź czy w ogóle "świeci". Świecę we fajkę, dołóż do cylindra i pokręć rozrusznikiem. Moze to tylko świeca padła albo cewka?
Offline
Cześć,
kawa zrobiona, zapiekl sie popychacz zaworu, teraz chodzi na 4 i zajebiscie sie wkreca na obroty...troche gorzej (wolniej) schodzi na niskich obrotach, ale na wysokich jest wszystko ok. Koles powiedzial , ze gumy przy gaznikach sa sparciale, wiec nie mam sensu regulowac gaznikow przed ich wymiana. Wiecie moze gdzie takie cos mozna kupic i jak to sie nazywa? Chodzi o gumy pomiedzy silnikiem a gaznikami.
ps. a czy te gumy pomiedzy gaznikami a filtrem powietrza tez moga miec wplyw na prace silnika?
Offline
Gumy? Chodzi Ci chyba o króćce. Jeśli są popękane to będziesz łapać lewe powietrze. Nowa guma to ok. 100zł /sztuka (a potrzeba 4 pomiędzy gaźnikami i airboxem).
Offline
Chodzi o króćce, czyli gumy miedzy głowicą, a gaźnikiem.
Ale majster je zdejmował i oglądał? Z tego co pamiętam nie miały pęknięć na wylot jedynie powierzchowne.
Offline
szparag86 napisał:
Chodzi o króćce, czyli gumy miedzy głowicą, a gaźnikiem.
Ale majster je zdejmował i oglądał? Z tego co pamiętam nie miały pęknięć na wylot jedynie powierzchowne.
w starszych maszynach, nawet przy mikrouszkodzeniach warto wymienić. Jak mi powiedział znajomy mechanik, on biorąc na warsztat gaźniki starszych maszyn, prawie "standardowo" wymienia (oczywiście gdy się kwalifikują do wymiany).
Offline
szparag86 napisał:
Chodzi o króćce, czyli gumy miedzy głowicą, a gaźnikiem.
Ale majster je zdejmował i oglądał? Z tego co pamiętam nie miały pęknięć na wylot jedynie powierzchowne.
Też miałem powieszchowne pęknięcia a mimo wszystko minimalnie brało lewe powietrze, po wymianie ich widzę różnicę w pracy.
Offline
Krócce gaźnik głowica, albo króćce gaźnik airbox. Doraźnie sprawdza się klej do szkła, ale jest nieestetyczny. Chyba, że masz 400 - 800 zł wsadzić w zepha
Ostatnio edytowany przez Yamamoto (2016-03-31 12:20:17)
Offline
Jak swego czasu robiłem TDM i facio miał strasznie zmasakrowane króćce (nie chciał ich wymieniać robił moto na sztukę pod sprzedaż)to klej na gorąco dał rade, tylko nie wiem na jak długo.
Offline
Panowie, doradzcie, nie wiem czy dawac gazniki do czyszczenia i synchro przed wymiana tych kroccow czy moze pobujac sie sezona i szukac uzywek ew. kupic nowe i dopiero wtedy robic gazniki?
Ogolnie ladnie juz chodzi, ladnei pali , moc dobra , obroty trzyma i nie gasnie, ale jeszcze wolno schodzi z niskich obrotow.
ps. Koles mi dzisiaj powiedzial , ze olej smierdzi benzyna....Moze tak byc , ze waha leci do silnika z gaznikow ???
Ostatnio edytowany przez tina (2016-04-05 20:27:19)
Offline
na wolne schodzenie niech odkręci piloty mocniej, co do szczelności krucców plak jak zmieni obroty szukać drugich będzie szczelne regulować ,ja bym tak zrobił,i zastanawia mnie co za popychacz się zapiekł ?szklanka ?
Offline
crazyduck napisał:
na wolne schodzenie niech odkręci piloty mocniej, co do szczelności krucców plak jak zmieni obroty szukać drugich będzie szczelne regulować ,ja bym tak zrobił,i zastanawia mnie co za popychacz się zapiekł ?szklanka ?
popychacz zaworu, jakis pręt chyba
Offline
tina napisał:
Panowie, doradzcie, nie wiem czy dawac gazniki do czyszczenia i synchro przed wymiana tych kroccow czy moze pobujac sie sezona i szukac uzywek ew. kupic nowe i dopiero wtedy robic gazniki?
Ogolnie ladnie juz chodzi, ladnei pali , moc dobra , obroty trzyma i nie gasnie, ale jeszcze wolno schodzi z niskich obrotow.
ps. Koles mi dzisiaj powiedzial , ze olej smierdzi benzyna....Moze tak byc , ze waha leci do silnika z gaznikow ???
Jak w oleju jest benzyna to musisz zrobić następująco:
-NIE JEŹDZIĆ MMOTOCYKLEM DO USUNIĘCIA PRZYCZYNY, odpalić niech pochodzi na wolnych i się trochę rozgrzeje spuścić olej.
-Sprawdź szczelność kranika, jak dasz na on na wyłączonym silniku paliwo ma nie lecieć, jak leci to zestaw naprawczy kranika
-druga sprawa jeśli masz paliwo w oleju to musisz wymienić w gaźnikach zaworki iglicowe i niema że boli.
Paliwo w ojeju to bardzo poważna sprawa, można przez tą usterkę zniszczyć silnik. Jeśli wacha się dostała do oleju to bym się narazie wolnym schodzeniem z obrotów nie przejmował bo to pikuś w porównaniu z tym. dawke powietrza na ucho można nieźle wyregulować w przeciągu 20-30 min.
Jak ciągnie lewe na króćcach głowica gaźniki to narazie bym się tym nie przejmował można z tym jeździć co najwyżej będzie trochę falował czy nierówno chodził. trk jak kolega pisał szczelność najprościej sprawdzić na włączonym silniku plakiem, psikając po króćcach, jeśli obroty się zmienią ciągnie lewe. Ale jeśli trzyma obroty to bym się tym strasznie puki co nie przejmował zostawiłbym to sobie na zimę.
Ps. Przerabiałem ten sam temat.
Offline