Siema, jestem. Zarobiony ....
Sorry, ale nie mialem jakos sposobnosci odpisac. Czekalem na info od Ciebie a zanim odpisales odstawilem moto do Gdyni "Wisnia motors", bo akurat mialem chwile wolna. Koles zrobil gazniki "od zera" za 250PLN, co prawda zaplacilem 330, ale wymienil dodatkowo mi 2 fajki, przewody zaplonowe, zarowke i wezyk paliwowy.
Okazalo sie , ze gazniki byly zle zlozone , jeden caly czas na maxa dawal paliwo. Treaz moto zajebiscie sie wkreca, plynnie od samego dolu i juz nie przerywa. Pewnie pali tez mniej , ale nie mialem kiedy sprawdzic.
Niestety nadal hujowo schodzi z obrotow, podobno krocce (ktore zreszta kupilem niedawno) za luzno wchodza na gazniki....wiec albo mam inne gazniki albo krocce od innego rocznika.
Nie wiem do kocnca czy to krocce, bo jak pryskalem plakiem na cieplym silniku to nie lapal powietrza a i tak nie schodzil jak powinien w/g mnie. Chyba , ze to wina rocznika> 91, pierwszy model jaki wyszedl i po prostu juz lepiej nie bedzie. Czytalem , ze rok pozniej juz byly modyfikacje gaznikow w tym modelu. Po malu trace juz cierpliwosc i srodki finansowe wiec chyba bede tak jezdzil.
Pytanie mam jeszcze czy czy mozna uszczelnic to polaczenie (krociec- gaznik) np. silkonem do uszczelek odpornym na wysokie temperatury?
Offline
Moim zdaniem jeżeli nie reaguje na plakat jest szczelny i nadal źle ustawiony, skoro nie schodzi jak powinien, odkręć śrubę od przepustnic by nawet gasładnie i daj znać czy będzie schodził lepiej z obrotów no mogłeś podjechać ale pewnie miałeś "ciśnienie "...
Offline
Machanik mowil , ze reaguje na plaka jak jest zimny, a jak jest cieply to sie uszczelnia... ja probowalem jak dojechalem do garazu, byl cieply i nie lapal. Ktora to sruba od przepustnicy, trzeba rozbierac ? Pokrece i zobacze.
No i fakt, mialem cisnienie i chwile wolnego wiec zajechalem tam " z bomby" a do Ciebie zawsze moge podjechac, jak cos.
Offline
OK, wykrecic wszystkie o ile obrotow?
Sprawcze jeszcze czy jak jest zimny lapie lewe powietrze. Myslisz, ze krocce mozna uszczelnic np. takim silikonem do uszczelek odpornym na wysokie temperatury?
Offline
Silikon okienny i do szkła to ostateczność.
tina napisał:
Machanik mowil , ze reaguje na plaka jak jest zimny, a jak jest cieply to sie uszczelnia... ja probowalem jak dojechalem do garazu, byl cieply i nie lapal. Ktora to sruba od przepustnicy, trzeba rozbierac ? Pokrece i zobacze.
Zmień mechanika. Albo męcz swojego do skutku.
Ostatnio edytowany przez Yamamoto (2017-04-23 11:22:22)
Offline
aaaa, sruba od obrotow , no jest taka Krece nia non stop, bo zalezy jak jest nagrzany to obroty sa inne....
Sprawdze szczelnosc na zimnym, ale na cieplym pomimo szczelnosci tez nie jest ok.
A mechanika nie mam co meczyc....powiedzial , ze wiecej nie zrobi , bo krocce sa za duze i kolo sie zamyka
Offline
Hmm...Bo wymieniałeś cylindry. Z czego założyłeś? ZR7 czy z Zepha?
Głowica ZR7 czy Zeph 750?
Gaźniki ZR7 czy Zeph 750?
Offline
Cylindry Zeph 750 a gazniki nie wiem....ale wszystko na to wskazuje, ze nie od zeph 750 Moze jak sie okazae ,ze gazniki sa od ZR7 to i krocce od ZR7 bada pasowac.
Offline
Bo nie pamiętam dokładnie ale chyba Kawasaki zmieniło budowę króćców. Na 99% jest różnica pomiędzy ZR7 a ZR 750. Nie mam dostępu do KEPCa ale warto tam sprawdzić.
Offline
Pamietam że Luna mi kiedyś sprawdzała i wg. katalogu były dwa typy zależne od rocznika
Offline