Zacznij od ustawienia poziomu paliwa w komorach pływakowych, potem ustaw piloty wg serwisówki i podłącz wakuometry. Ustawienia serwisowe sprawdzają się u nowych sprzętów, przy starych Zephach trzeba wprowadzić korekty.
Ale zanim weźmiesz się za gąsiory to przede wszystkim sprawdź kolor świec żeby wiedzieć czy faktycznie powodem jest zbyt mała ilość paliwa w mieszańce. Trafna uwaga Shreka, ustawienia nic nie dadzą jeśli będzie łapał lewe powietrze, a to możesz wyłapać sikając na króćce plakiem (jak obroty podskoczą to gumy do wymiany)
Offline
Zrobię jak mówicie. Lecę po plaka na stacje benzynowa i sprawdzę poziomy paliwa w komorach pływakowych.
Chociaż ostatnio jak rozbierałem gaźniki to ustawiałem pływaki jak w serwisowce tak żeby były na wysokości 16-17 mm mierząc od obudowy. Mam tez nowe zaworki iglicowe. Czy mimo tych ustawień trzeba sprawdzać poziomy paliwa? I koryguje się je później ta blaszka przy pływaku co trzyma iglice zaworka?
Offline
Lotek777 napisał:
Czy mimo tych ustawień trzeba sprawdzać poziomy paliwa? I koryguje się je później ta blaszka przy pływaku co trzyma iglice zaworka?
Nie będę się rozpisywał. Tak
Offline