heh nawet mój kumpel z pracy - Francuz ma problemy z przełożeniem tego na polski...
spróbuje na to zerknąć, ale muszę mieć wyfiltrowane fragmenty dotyczące tylko tego danego zabiegu...
bo tam jest aż 331 odpowiedzi na 23 stronach
Offline
puki co z braku czasu zamontowałem oryginalny airbox choc nie powiedziałem jeszcze stop co do stożków,natomiast zephyr miał problem przed kupnem ze spadaniem z obrotów czyszczenie gaźników nie wiele dało nie były brudne(ustawiony poziom paliwa membrany całe )a wiec tak moto słabo spada z obrotów gdy ustawie ok 1300 natomiast jeżeli odkręcę śrubę ze prawie gasnie spada jak powinien miał ktoś możne kiedyś coś podobnego?
Offline
Synchro.
Offline
A ja mam pytanie wybebeszyłem gaźniki i patrząc na uszczelki i zaworki iglicowe wydają w porządku. Na pewno wymienię uszczelkę komory pływakowej mimo tego że wygląda w porządku. Ale czy wymieniać zaworki iglicowe jeśli trzymały i wyglądają na sprawne??
Offline
Pewnie tak zrobię bo guma na zaworku jest miękka i bez odkształceń.
Offline
Jak jest git, to nie ma co przedobrzać tym bardziej, że te akcesoryjne są wątpliwej jakości...
Offline
Ja mam Pałasz zamontowane zaworki turomax-a tak samo jak uszczelki.
Offline
Użytkownik forum bobber.com.pl robi fajne trąbki, w linku macie foto
https://plus.google.com/u/0/photos/1059 … 2366818455
Powiedziałem dla gościa jaki jest problem z naszymi zephyrami, że te silniki potrzebują bardzo mało powietrza, stąd problem ze stożkami.
Dostałem taką odpowiedź:
"Zmieniam wkłady filtrujące, jak chcę żeby przepływ był mniejszy to dokładam filtra i podciśnienie się robi większe"
Koszt jednej trąbki to 60zł. Czy jest jakiś chętny na przetestowanie tego? Ja puki co nie mogę, bo mam motor w częściach...
Offline
może to być jakiś kierunek... ciekawe jak na żywo się to sprawdza...jak dla mnie to ładniejsze od stożków
Offline
Lejki wizualnie są sto razy ładniejsze niż stożki i to nie podlega dyskusji Jednak dalej jestem sceptycznie nastawiony, bo grzybeks problem nie jest w tym że "Zephyr potrzebuje bardzo mało powietrza" gdyż potrzebuje go tyle samo co każda inna maszyna o podobnej mocy i pojemności. Cały problem kumuluje się wokół kwestii wytworzenia prawidłowego podciśnienia na dolocie powodującego prawidłową pracę gaźników. Przy odkręceniu manetki musi powstać odpowiednie podciśnienie (czyli teoretycznie przytłumienie wlotu konkretniejszym filtrem może się sprawdzić) ale w wyższych partiach obrotów ten sam filtr musi przepuścić dużą dawkę powietrza by gaźniki dały radę wytworzyć odpowiedni skład mieszanki. No i jeszcze pozostaje kwestia tzw. wolnego powietrza dostępnego w airboxie.
Ale nie skreślam pomysłu i szczerze ucieszyłbym się gdyby ktoś to przetestował z pozytywnym skutkiem Może połączenie czegoś takiego ze zwężkami o których pisał crazyduck dałoby pożądany efekt?
Ten gość robi to na każdy wymiar średnicy gardzieli i długości czy ma jakiś standardowy rozmiar? I z jakiego materiału?
Offline
http://www.bobber.com.pl/memberlist.php … file&u=244
w tym miejscu masz do niego namiary
Dzięki jachoo za wyjaśnienie, ja nie jestem w tym temacie aż tak kumaty.
Maks napisał mi jeszcze coś takiego "Z zefirem nie mialem do czynienia ale ostatnio robilem do cbxa 750 i tez mial niby nie chodzic ale troche zabawy z dobraniem ilosci wkladu tlumiacego zalatwilo sprawe , teraz chula az milo"
Wydaje mi się, że to jest jakaś opcja dla nas...
Offline