Moto było zagaszone z kranikiem na ON. Wcześniej rozgrzany. Takie poziomy są w każdym gaźniku. Nie wiem czy to jest bezpośrednią przyczyną, objaw jest taki, że ma za niskie wolne obroty. Po podkręceniu śrubą od wolnych ustabilizują się na 1300 ale z kolei nie schodzi-zatrzymuje się na 4000 obr.
Offline
Na ON nie leci paliwo przy zgaszonym silniku.
Metoda pomiaru jest taką:
1 Kranik na ON.
2 Podlaczasz wężyk i drugi koniec podnosisz ponad gaźniki.
3 Odkrecasz srubke spustową.
4 Kranik na PRI.
5 Czekasz chwilę aż się ustabilizuje poziom. Możesz lekko poruszać wolnym końcem wężyka góra dół.
6 Sprawdzasz poziom. I zakrecasz srubke spustową.
7 KONIECZNIE Kranik z powrotem na ON.
I tak każdy po kolei.
Na kraniku na ON nie ma dopływu paliwa, więc to co wleci do wężyka to ubedzie z komory pływakowej. A że dopływ paliwa zamknięty to to co ubyło się nie uzupełni.
A i jeszcze jedno. Jakby Ci z wężyka wywalało paliwo (mimo że ponad gaźnikami), to Kranik na ON i wiedz że zaworki iglicowe do wymiany.
Ostatnio edytowany przez piodabro (2015-06-21 21:12:00)
Offline
Jeśli chodzi o temat tych trąbek, które miałem zakładać to wyszło bardzo fajnie. Udało się wyregulować na oryginalnych dyszach. Zrobiłem 60 km i nie zauważyłem żadnej dziury w mocy. Jeśli ktoś jest zainteresowany to dam namiary na mechanika, który mi to regulował, oczywiście na PW.
Offline
No Grzybeks, chylę czoła i gratuluje efektu. Jak możesz to daj namiary na tego magika który trąbki robi i tego speca od regulacji. Napisz tez jakie wymiary zamówiłeś i jak pasowały - na styk czy była jeszcze rezerwa koło ramy. A i jeszcze jaki wkład filtrujący masz zastosowany.
Offline
Namiary wysłałem ci na PW. Jeśli chodzi o wymiary, to kubki mają mieć 5,5cm całkowitej długości, średnica wewnętrzna - trzeba wziąć z 5,3 żeby było trochę luzu, później doszczelnić trzema oringami. Gość, który to robi to moderator forum www.bobber.com.pl o nicku Maks. Żeby uniknąć błędu od razu trzeba mu napisać, że śrubki do zamocowania kubków na gaźniku powinny być bardziej z brzegu, ponieważ w moim przypadku nie dało się zakręcić na kołnierzach gaziorów. Wkład filtrujący jest z okapu.
Offline