Na wyłaczonym silniku zdejmi wężyk paliwa i zobacz czy cieknie paliwo. Ale na pewno masz do zrobienia gaźniki jesli cieknie Ci z filtra. Musisz ustawić poziom paliwa w komorze pływakowej raczej masz też do wymiany zaworki iglicowe. Najlepiej wychodzi kupić wszystkie uszczelki do gaźnika wraz z zaworkami.
Offline
tak czy ON czy RES nie powinno leciec, bo masz kranik na podciśnienie. Jesli niestety leci to czeka Cię naprawa kranika za pomocą zestawu naprawczego...
Jedynie na PRI masz grawitacyjnie opadającą benzynę.
Offline
Trochę się wtrącę i dodam że jeśli miałbyś dobre zaworki iglicowe i/lub dobrze ustawiony poziom w komorach paliwowych to nie powinno nic cieknąć. Jesli cieknie to niezależnie czy masz dobry kranik czynie czeka cię wyjecie gaźników.
Offline
ten sam problem jest u mnie - paliwo sączy się przez filtr powietrza i skapuje na silnik za gaźnikami. Luna mówiła o zbyt wysokim poziomie paliwa w gaźnikach...
Offline
Luna dobrze mówiła
Offline
muszę tylko znaleźć czas, żeby zdążyć do serwisu, który to robił... i zdążyć do nich przed zamknięciem...
Offline