Ogłoszenie

Zachęcamy do aktywnego udziału w życiu forum.


#106 2017-01-05 08:59:49

 Jachoo

Platynowy Zlotowicz                      Administrator

Skąd: Poznań
Zarejestrowany: 2013-03-12
Posty: 2628
Punktów :   27 
Motocykl: ZR750 Husarya

Re: WSK 175

Jestem już po uruchomieniu WSKi. Oczywiście nie obyło się bez problemów. Mianowicie kiedy miałem już zalaną płynami i gotową do uruchomienia okazało się że motocykl nie ma iskry (mimo iż po zamontowaniu wszystkiego miał ją bardzo ładną). Zaczęło się szukanie przyczyny która oczywiście okazała się błahostką, ale zajęło mi to dwie godziny. Przykręcając poszczególne punkty do masy oczyszczałem otwory z farby, a w jednym zrobiłem to nie dokładnie i właśnie w tym miejscu moduł zgubił masę. Kiedy już iskra powróciła wyprowadziłem maszynę na zewnątrz i ... dalej już zobaczycie na filmie

https://www.youtube.com/watch?v=3V82GjMWoS4

Z zauważonych problemów to:
1. Cieknący gaźnik, ale z tym sobie poradzę.
2. Kopnik często odbija więc z tego co pamiętam to kwestia ustawienia zapłonu. Nie pamiętam czy trzeba go przyspieszyć czy opóźnić?
3. Sprzęgło jakoś dziwnie działa, tzn. wciskając dźwignię do oporu nie do końca wysprzęgla bieg. Po podkręceniu natomiast nie da się do końca wcisnąć klamki, tak jakby kończył się zakres pracy sprzęgła. Macie może jakieś pomysły? Tarcze są nowe korkowe i przypuszczam że są za wysokie.
4. Dźwignia ssania wraca do pozycji ON, ale to bardziej z mojej winy bo chcąc zrobić dobrze rozebrałem ją, oczyściłem i przesmarowałem bo ciężko chodziła. Jak się okazuje powinna ciężko chodzić
Poza tym WSKa świetnie pracuje. Nie mogłem się powstrzymać i pomimo zimna zrobiłem 3 km. Jazda tym jest zgoła odmienna od nowoczesnych maszyn. Precyzja prowadzenia jest ... hmm ... powiedzmy że jej nie ma. Moto pływa jak Stefan Batory po Bałtyku, ale jest w tym coś fajnego, coś co pozwala cofnąć się w czasie i poczuć ducha minionej epoki. Radość z jazdy ogromna, ten dźwięk dwusuwa i specyficzny zapach spalin


__________________________________________________________________________________________

Wystarczy, że odpowiesz sobie na jedno zajebiście, ale to zajebiście ważne pytanie: Co lubię w życiu robić? ...
... A potem zacznij to robić.

Offline

 

#107 2017-01-05 11:09:33

 Borknagar

Platynowy Zlotowicz

Skąd: Krk
Zarejestrowany: 2013-09-19
Posty: 570
Punktów :   
Motocykl: Awasaki Zetor

Re: WSK 175

Brawo! Gratulacje.


Bo motocykl to pierwotna magia, siła zakutego w żelazo Templariusza z poszczerbionym mieczem, na zbryzganym krwią, czarnym, słaniającym się na nogach koniu. (http://http-riderblog-pl-in.riderblog.pl/)

Offline

 

#108 2017-01-05 11:44:15

 rafi068

Platynowy Zlotowicz

Skąd: Białężyn <PZ>
Zarejestrowany: 2015-03-20
Posty: 1284
Punktów :   20 
Motocykl: Zephyr 550

Re: WSK 175

Świetny film i odwalony kawał dobrej roboty Teraz WSK bedzie cieszyć oko przez wiele wiele lat.
Moje gratulacje

Offline

 

#109 2017-01-05 18:18:59

 sebastianm

Użytkownik

Skąd: Bydgoszcz
Zarejestrowany: 2016-06-16
Posty: 223
Punktów :   
Motocykl: Zephyr 750 99r, Jawa 250 58r

Re: WSK 175

Hej! WSK robi wielkie wrażenie!

Co do sprzęgła to jak za mocno wkręcisz śrubę od regulacji to ona się oprze o silnik stąd nie wysprzęglanie. Masz dwa popychacze? Włożyłeś kuleczkę pomiędzy popychacze?

Offline

 

#110 2017-01-05 20:49:22

crazyduck

Użytkownik

Zarejestrowany: 2014-11-30
Posty: 263
Punktów :   

Re: WSK 175

co do kopki jeżeli oddaje to zbyt wczesny zapłon ale wski zwłaszcza 175 tak mają ,ustawienia zapłonu 3,9-4,1 mm przed gmp odstęo na przeywaczu 0,2-0,3 mm nawet na prawidłowo wyregulowanym kopka oddaje ,co do dźwigni ssania powinna być tam "pofalowana podkładka" mimo nasmarowania powinna chodzić z oporem co do sprzęgła czy w koszu dokreiłeś obie śruby do oporu,czyli śrubę sprężyny i śrubę która dogniata tarcze i jest zabezpieczona zawleczką

Offline

 

#111 2017-01-06 09:14:50

 Jachoo

Platynowy Zlotowicz                      Administrator

Skąd: Poznań
Zarejestrowany: 2013-03-12
Posty: 2628
Punktów :   27 
Motocykl: ZR750 Husarya

Re: WSK 175

Dzięki chłopaki za podpowiedzi. Śruba w dźwigni popychacze sprzęgła jest wykręcona tylko trochę, ale faktycznie nie włożyłem pomiędzy popychacze kulki. Nie pamiętałem czy kulka była też w "4" czy tylko w "3", ale skoro większa też ją powinna mieć to muszę rozdupcyć jakieś łożysko. Co do zapłonu to też mi się wydawało ze trzeba go opóźnić ale zawsze lepiej sie upewnić.  W instrukcji napraw podają że powinno być 3,6 mm i tyle ustawiłem, ale ponieważ zmieniłem układ na bezstykowy nie ustawiam przerwy na przerywacze. Opóźnie zatem zapłon o 0,5 mm i zobaczymy jak będzie. W koszu sprzprzęgłowym dokreciłem obie nakrętki do oporu. Powinien pozostać tam luz na nakrętce dogniatającej tarcze?


__________________________________________________________________________________________

Wystarczy, że odpowiesz sobie na jedno zajebiście, ale to zajebiście ważne pytanie: Co lubię w życiu robić? ...
... A potem zacznij to robić.

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.vipshow.pun.pl www.shinnobiword.pun.pl www.x-gaming.pun.pl www.fretki.pun.pl www.krejzolandiaa.pun.pl