Jak nie odkręcisz korka to pneumat dawał rade.
Offline
rafi068 napisał:
Własnie dlatego robi sie dwie lagi na raz pneumat popuści co prawda, ale dalej już kręci sie swobodnie dlatego trzeba przytrzymać dorobionym kluczem
probowalem bez i ni h...ani jedna ani druga. W serwisowce nic nie ma.
Offline
Użytkownik
Witam. Dawno mnie tu nie było, ale wracam i na forum i do Zephyra, który więcej stoi w garażu niż jeździ.
Mam kłopot z cieknącą lagą, dodam ze wymieniałem uszczelniacz, ale nie wytrzymał roku. Myślę, że już padła ta tulejka powlekana teflonem.
Co wy myślicie, no i gdzie mogę dostać takie cudo ??
Offline
Użytkownik
Lagi w porządku.
Dzięki.
Offline
Czołem Forumowicze !
Używał ktoś z was przy montażu uszczelniaczy takiego przyrządu?
https://allegro.pl/oferta/narzedzie-prz … bi_m=reco&
Zastanawiam się nad kupnem tego, jeśli znacznie ułatwi to montaż to chyba warto zrobić zrzutę ze znajomym i w to zainwestować, jednak chciałbym poznać opinię kogoś kto tego używał.
Pozdrawiam
Offline
Przydatne, ale nie niezbędne. Ułatwia pracę.
Offline
piodabro napisał:
Dobra zatem informacja z pierwszej ręki, od kolegi który robił lagi w Zephyrze 750.
Pasuje tam nakrętka na klucz 27mm.
Zatem mamy:
550 -> 24mm
750 -> 27mm
1100 -> 27mm
Wsio.
Ktoś tu nie odrobił lekcji w 1100 rozmiar śruby to 30mm
Offline