To i ja swoje 0,03 złotego dodam . Kiedy widziałem pierwszy raz na oczy 550 to się uśmiechnąłem i powiedziałem " jakie to małe " Mam 182cm ale po pierwszych kilometrach Zephyr miło mnie zaskoczył , ma moc i potrafi zaskoczyć a i cholernie zwrotny jest ( kręciłem nim egzaminacyjne ósemki i to we dwie osoby ) . Spod świateł tez można ładnie wystartować i zadziwić "plastyki" . 3 miesiące później kupiłem 550 , bardzo wdzięczna maszynka . A jeżeli chcesz pewnie stać na ziemi to polecam 550 .
Pozdreaux
Ostatnio edytowany przez Doman (2010-12-10 14:36:38)
Offline
teraz moze byc delikatny zastój ale przed sezonem wszystko rozkwitnie, mażec kwiecien bedzie wieecej maszyn wystawionych
Offline
Co o tym myślicie ? Do wymiany aku i króćce ssące ,stoi 4 km odemnie ,cena do uzgodnienia Ma Bagstera i uszyty na zamówienie fotel http://www.leboncoin.fr/motos/153389936.htm?ca=12_s
Offline
Foty w ogłoszeniu są 3 Jedno wieksze a pozostałe małe . Mało widoczne . W sobotę jadę na motozłom czyli miejsce gdzie wszyscy handlarze polscy kupują "okazje" ,już się boję .
Offline
Panowie, przepraszam że bez przywitania, ale przywitam się oficjalnie dopiero jak kupię Zepha Do rzeczy - Zeph 550, okazyjna cena, lokalizacja Jawor. Problem jest następujący:
"Motocykl przeszedl malowanie,remont silnika czyli zmiania góry:tloki,cylindry,glowica wraz z nowymi uszczelkami.Nie mial kompresji i byl problem z odpaleniem.Obecnie ladnie odpala,lecz na wolnych obrotach gasnie.Trzyma tylko powyzej 4 tys.Remont byl przeprowadzany u zaprzyjaznionego mechanika ale niedokonczony ze wzgledu na brak czasu.Jezeli nie bedzie zainteresowania do konca aukcji motocykl wraca z powrotem do serwisu z mysla o dokonczenie czyli wszelkie regulacje i zostaje w domu do konca sezonu."
Macie koncepcję co to może być i do jakiej kwoty pakować się w taki sprzęt? Jest ktoś tutaj może z okolic Jawora/Legnicy, kto mógły na niego rzucić okiem?
Cieszę się, że znalazłem Wasze forum, bo wszędzie indzie słysze tylko spieprzaj od Kawasaki, Zephyr jest o kant dupy potłuc, kupno tego to strzał w stope, pali wiadrami, leje olejem wiadrami, nie jedzie, nie hamuje nie skręca, kup sobie małego, brzydkiego i nudnego GejeSa500
Pozdrawiam!
Beddie
Offline
Terz już wielokrotnie słszałem ten text. tlko en GS do ZR-a się nie umwa pod żadnm względem.
Nie szukujm się nik za 2.5 koła nie odda ci dobrego sprzęda żebś sobie wregulwał gażior za 5 dch. Sam b to zrbił i wsawił za 3.5. Jeśli sam nie zrobisz prz nim więcej niż wmiana oleju o sobie odpuść, bo drugie le jeszcze rzeba będzie dołożć. A za 4 kupisz do jazd. odłóż więcej i za rk. Bo jeśli 1000 do niego nie dłższ o przez en rok będziesz mogł sobie na niego poparzeć,poczścić i zdąższ się zniechęcić.
Prawdopodobnie coś z zaworami,głwica, może tlko rozrząd. Sror za pismo ale nie działa mi kilka lier. aki ebus rchę wszedł.
Offline
Tak też sądzę, ale wrodzony hurraoptymizm zawsze zmusza mnie do takiej kombinatoryki Póki co znalazłem jeszcze jedną Hondę Bros, będę ją badał, może to zgarnę i pojeżdżę trochę, a później kupię Zepha tylko dokładnie takiego jak chce - 750tka na szprychach i dwubarwne malowanie - poezja! A co do rebusa to nie było źle, wiesz że człowiek nie czyta całych wyrazów, więc jak się zgadzał początek i koniec to prawie nie zuważałem
Jeszcze jedno - powiedzcie mi proszę, co jest najsłabszym puktem w 550tkach? Będę w majowy weekend oglądał pewnie jednego i chciałbym wiedzieć na co patrzeć.
Offline
Witam kolegę z capri.pl W 550 zwróć uwagę na tylny zawias bo może być miękki a wtedy to tylko okazyjne lub regeneracja , jak przód będzie dobijał to się nie martw bo tak już mają ale można zalać nowy lepszy olej i powinno się poprawić . Gdy piec będzie hałasował "zbyt" czyli stuki , to tak samo jak w Pinto , korby lub sworznie a delikatne "cykanie" to norma . Piecyk się poci ale nie bierze oleju litrami . Spalanie na poziomie czterocylindrowców chłodzonych powietrzem , średnio 6L 95 lub 98 w zależności od zasobów portfela Generalnie to z nim kłopotów poważnych nie ma . Jak ze starym fordem - dbasz to i PC wygrasz .
Ostatnio edytowany przez Doman (2011-04-27 18:34:34)
Offline
Oo, heja Póki co go odpuściłem, z moim talentem to by była mina straszna, mam wyczajoną CB450 (od Raya), ale jest trochę nudnym sprzętem, teraz patrzę znowu za CB650 Mocy ma wystarczająco, podobno bardzo niezawodny, klasyczny wygląd, w zakrętach o dziwo nie rozpada się
Offline
Wszystko co było robione w dawnych latach było fajne . Teraz sama elektronika i porażki . A ta CB faktycznie fajna , też o niej myślałem .
Offline
Doman, a mógłbyś mi może coś powiedzieć o tym? http://otomoto.pl/kawasaki-zephyr-zr-55 … 15412.html
Marian212 pojechał mi go oglądać, na zdjeciach niby ładny, ale coś mi w nim nie gra, może to kwestia zdjęć, albo moje zboczenie, że powinien być czarny lub British Racing Green
Swoją ścieżką - pisałeś o tym, że przy 182cm wzrostu mieścisz się, ale na styk czy spokojnie? Mam 190cm, nie chciałbym wyglądać jak Pan Jezus na osiołku Ile większe od GejeSa 500 to jest, bo mówiąc szczerze dupy nie miałem okazji na 550 posadzić, tylko na 750. Na Gejesie się jakoś mieściłem, ale znajomi mieli ubaw, że mimo w miarę normalnej wagi (ca 90kg) wyglądam zabawnie
EDIT:
http://moto.allegro.pl/kawasaki-zephyr- … 95724.html wie ktoś coś o nim? Czemu mial zmieniany silnik? Dalby rade ktoś go oglądnąć za jakąś adekwatną rekpompensatę?
Ostatnio edytowany przez Beddie (2011-05-15 20:03:19)
Offline