Pudelski7 napisał:
Moja żona żartobliwie kazała napisać żebyś nie kupował 4 nowych gaźników za 38 tys tylko 4 uzywane zephyry wyjdzie taniej i napewno coś z tego się złoży.
sie zastanowie co nowe to nowe
synchronizacja i czyszczenie gaziorow bylo rok temu. w tym roku ponownie synchronizacja, widzialem filmik chodzily rowniutko.
krocce miedzy gaziorem a glowica nowki z tamtego roku, w tym roku doszly nowe oringi.
sprawdze jak podpowiadasz krocce za airboxem+sam air box dla pewnosci. z demontazem gaziorow gorzej, nie robilem tego nigdy.
wazne, ze jest juz trop. gdzies bierze lewe powietrze, ktore uniemozliwia stabilny rozruch na zimno.
Offline
Uważam że nie mam możliwości aby nie dojść z nimi ładu, ja u siebie mam prawie 100 tys i da się je wyregulować i zsynchronizować. Myślałem że mechanik zrobił Ci głowice i znie zsynchronizował później gaźników. narazie szukaj winowajcy od strony filtra. Jest teraz dość zimno, w jakich temperaturach go trzymasz?? Ja jeśli odpalam w temperaturze zbliżonej do 0*C też za pierwszym razem zaskoczy a następnie za chwile zdechnie i dopiero za drugim razem odpala.
Offline
100tys., niezle jak sie dba o maszyne to wysoki przebieg jest tylko bariera psychologiczna.
trzymam go w nieogrzewanym garazu, wiec temperatury sa zblizone do zewnetrznej.
Palasz nie pamietasz czy rok temu byl zakladan nowy filtr powietrza? moze wymienie, nasacze olejem i wyklucze filtr.
Offline
Był wymieniany. Po naprawie tych gaźnoków synchro było robione i śmigaly elegancko... A ta linka od ssania jest OK? Ja bym na Twoim miejscu nie ruszał gaźnoków, a jedynie sprawdził to ssanie. W czerwcu jak był robiony to palił bez ssania od strzała...
Offline
wczoraj znalazlem czas na mala przejazdzke. wyprowadzilem go z katakumb garazowych, postal na sloneczku jakies 1,5h po czym odpalil od strzala i ladnie trzymal obroty. straszny zmarzluch, jak mu zimno to ciezko mu sie gada
..lub nawiazujac do Twojego pytania Palasz odnosnie ssania, dobrze trafilem z pozycja dzwigienki
Offline
Cześć
5eba - ile Cie wyniosła ta cała zabawa? 670 zł części + regeneracja głowicy (ile) i co jeszcze?
Pytam się bo ja mam podobna rozgrywke ... i zastanawiam się czy warto
Offline
700 uszczelki itp, 180 szlifowanie gniazd i zaworow (nie calej glowicy), 80 szlifowanie wszystkich plytek, 500 robota
roznica taka, ze robote robil mechanior nie ponoszacy kosztow z tyt. prowadzenia dzialalnosci.
warto bo wiesz, ze masz to zrobione i koniec. kupisz drugiego, w ktorym po sezonie lub dwoch wyjdzie to samo. imo jesli motocykl jest atrakcyjny/zadbany zewnetrznie to warto inwestowac w silnik.
Offline
po uwagach Yamy i Luny, ze moze filtr paliwa jest powodem nieodpalania na zimnym wyrzucilem go i zapodalem sam wezyk. pomoglo moze w 20%. efekt jest taki, ze przynajmniej nie musze sciagac siedziska i zaslaniac dolotu powietrza do airboxa. startuje go ze 4-5 razy z manipulacja ssasniem i zlapie. bardzo leniwie trzyma te niskie obroty, ale po 2-3 min wskakuje na przyzwoite. problem nie jest zazegnany.
dzis zrodzil sie kolejny. 20 km przed domem zaczal mi przy przyspieszaniu tracic moc i strzelac. spuscilem z manetki aby sie dotoczyc do domu, ale po wcisnieciu sprzegla juz zgasl i nie odpalil.
zaznaczam, ze prądy są.
dziwny objaw jaki zauwazylem to przy probie startu wskazowka obrotomierza wariowala, a wraz z nim przelacznik magnetyczny. takie bębenkowate cos pod siedziskiem obudowane gumą. gdy bralem go do reki i probowalem odpalac to mocno burczy jednak zaplonu brak.
nie wiem czy to on jebnal, ale nowy kosztuje 500zl..
moze ktos ma cos takiego?
Offline
Ale rozrusznik kręci? Jeśli kręci to przekaźnik jest ok. ( to co opisujesz jako magnetyczne coś to przekaźnik rozrusznika)
Może aku pada i nie daje odpowiedniego zasilania.
http://allegro.pl/listing/listing.php?o … t-1-4-0913
Offline
Szparag ma rację, jak rozrusznik kręci to przekaźnik jest OK. Seba piszesz że prądy są w porządku ale czy sprawdzałeś czy jest iskra?
Offline
Mi też wygląda na słaby akumulator, ale to może też być wina alternatora. Trzeba sprawdzić miernikiem poziom ładowania. Słaby aku też może utrudniać zapłon przy rozruchu.
Offline
Speed dobrze prawi, ja początkiem sezonu musiałem zmienić aku, niby kręcił ale silnik nie zaskakiwał, a z kabli od strzała. Problemem był niski prąd rozruchu w aku.
Offline